Mukava aloitus aamulle >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatheboss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamatheboss

Jäsen
31.07.2008
374
0
16
Heti ensimmäisenä kun heräsin, mies kysyi että "nukuitko Mirva hyvin?" Muuten oikeen mukavaa että kysellään kuinka nukuin, mutta Mirva on miehen eksän nimi :x Ärsyttävää, kohta varmaan seksin aikanakin huohottaa eksäänsä..

Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o Oliko tuo edes vahinko? Ei meillä puhutella noin etunimellä tuollaisessa tilanteessa, jotenkin kummallista.

Ei meilläkään yleensä, mutta on nyt miehen sukulaislapset kylässä..

Okei, no ei tuo sitten niin paha... kauanko olet ollut ton miehen kanssa?

Mun vanhemmat on ollut naimisissa 30v, ja mun isä saattaa välillä sanoa mun äitiä exänsä nimellä, mua se sanoo toisinaan mun siskopuolen (isäni ja exän lapsi) nimellä, ja sitten tätä siskoani oman siskonsa nimellä :D

Uskon, että ärsyttää! Muakin on mies joskus kutsunut exänsä nimellä, tosin heti sen jälkeen kun oli lopettanut puhelun exänsä kanssa, joten ehkä se selittää sen virheen.. Pitihän siitä sitten kuittailla, mutta lähinnä huvitti kun näki miten nolona mies oli :D

Ja täytyy myöntää, että itekin oon kutsunu miestä aika monella muulla nimellä kun sillä oikeella :whistle: Ajatukset kun on saattanut vaan olla just jossain ihan muussa asiassa eikä sitten niin mieti mitä suustaan päästään. Varmaan ihan sama tuon sinun miehen kanssa, ei vaan oo miettinyt mitä sanoo tai ollut niin unissaan!

Yhteistyössä