Mukavien juttujen ketju on avattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilinen meni vappuruokien kokkailussa, menin aikaisin nukkumaan ja heräsin tänään virkeänä :) Aamukahvit on juotu eikä mitään ihmeempiä suunnitelmia tälle päivälle ole. Ulkona on sateista, joten tuskin uloskaan mennään. Vietetään vaan rauhallista kotivappua. Illalla voisin ehkä korkata siiderin tai pari ja palstailla :D

Meidän tyttö eilen lauleskeli 'Kuka saa, Kuka saa, Joulupussiin kurkistaa, tillintallin tömps'
Ja samalla näpräsi pientä pussia, sieltä tuli Legoja äidille. :D

Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Meidän tyttö eilen lauleskeli 'Kuka saa, Kuka saa, Joulupussiin kurkistaa, tillintallin tömps'
Ja samalla näpräsi pientä pussia, sieltä tuli Legoja äidille. :D

:laugh: Ihana!

Mua on säikytelty puhkomalla vesi-ilmapalloja- onneks tyhjiä

:laugh: onneks ovat olleet tyhjiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Mä sain eilen synttärilahjan etukäteen! :heart: Enkä olis ikinä uskonut että tuo ukko tietää mitä toivoin vaikka aika ahkerasti olen asiasta puoli vuotta vihjaillutkin... :whistle:

Paljasta nyt meillekkin mitä sait.....

Tämän hopeisena:
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6777

Olen toivonut tosi pitkään! :D

Eilen hengailtiin kaupungilla ja illalla herkuteltiin kotona ja katottiin koko perhe alvin ja pikkuoravat =) Tänään mies lähti töihin jo 05 ja mä heräsin vasta 9.30 :saint: Muksut tais nousta ysin maissa, kun ääniä kuului, mutta mä jatkoin unosia...
Ilma on tylsä, mutta lämmin, joten laitetaan lantsarit jalkaan ja lähdetään tekemään metsäretki.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Eilen hengailtiin kaupungilla ja illalla herkuteltiin kotona ja katottiin koko perhe alvin ja pikkuoravat =) Tänään mies lähti töihin jo 05 ja mä heräsin vasta 9.30 :saint: Muksut tais nousta ysin maissa, kun ääniä kuului, mutta mä jatkoin unosia...
Ilma on tylsä, mutta lämmin, joten laitetaan lantsarit jalkaan ja lähdetään tekemään metsäretki.

Mukavaa päivää teille :D

Olin yks päivä lähdössä kauppaan ja sanoin tuolle 4v tytölleni, että en ota häntä nyt mukaan vaan saa jäädä iskän kanssa kotiin. Tyttö katsoi minua ja sanoi "Muistathan sä sitten kaikki jos, mä en tule mukaan?"

Kun tulin kotiin ja laitoin kauppatavaroita jääkaappiin tuli viereen katsomaan puuhiani ja kysyi "Muistithan sä nyt sitten varmasti kaikki?"

:D :heart:

*Muoks* Piti laittaakin vappukuulumisia :whistle:

Meillä oli mummi kylässä vapun ja lapsi oli siitä onnellinen. Käytiin vappuajelulla ja syötiin ihania munkkeja, samoja, joita sotkussa saa. Olivat oikeasti tosi hyviä!

Yhteistyössä