Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki::'( mä en oo mies?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neito:Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki::'( mä en oo mies?
Sori, eli tässä vielä 1 mies.
Olet muuten komea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harvoin palstalla:Sekä AnttiTre,
suukot ja halaukset heille molemmille !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidan tuntea tuon kiltistuhman :O
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidan tuntea tuon kiltistuhman :O
Joo, kaikki tuntee kiltistituhman mutta kiltistituhma ei tunne ketään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidan tuntea tuon kiltistuhman :O
Joo, kaikki tuntee kiltistituhman mutta kiltistituhma ei tunne ketään![]()
En kaikista tiedä, mutta minä taidan tuntea sinut ja vaimosi. Varma en tietenkään ole
No Suomi on pieni. Tai siis Kuopio......
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Minun ääneni 'ylläri': kiltistituhmalle, hänen jutut hyvin samankaltaisia kuin oman mieheni![]()
Mutta pointsit myös proffalle. Muitten juttuihin en ole juurikaan tutustunut.
Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
suloista, mutta no way
![]()
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:HraHuu!!!![]()
kiltistituhma on, no joo nimensäveroinen................![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
suloista, mutta no way
![]()
no way!?
Eikö koskaan? :ashamed:
Mä olin jo suunnitellu...
noh... :headwall:
no ei sitte!
Mutta joo: suloista! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:HraHuu!!!![]()
kiltistituhma on, no joo nimensäveroinen................![]()
Bettty....hysssssssssst!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
suloista, mutta no way
![]()
no way!?
no ei sitte!
Hahha! Nii ei millään pahalla vaikka oikein mukavalta vaikutatkin B)
Kyllä mie nyt sun suunnitelmista huolimatta pidättäydyn ihan omassani kalunkannattimessa:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
suloista, mutta no way
![]()
no way!?
no ei sitte!
Hahha! Nii ei millään pahalla vaikka oikein mukavalta vaikutatkin B)
Kyllä mie nyt sun suunnitelmista huolimatta pidättäydyn ihan omassani kalunkannattimessa:saint:
no, jätä mut varalle jos miehes sattus jollain omituisella tavalla kuolemaan omituisissa olosuhteissa tässä lähiaikoina *omituinen katse*![]()