mull on vielä yks kysymys(mutta ei haukku vastauksia pliis)kysymys koskee strippamista huom!

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
mä mietin sen että kun mä tansin sielä,voinko mä saada joku tartunta sieltä kun pyören tankolla :/ se vähän otta päähään,kun ei koska voi tietä ,mitä tytöillä on,vaikka mä saan sieltä hyvää palkka,mutta aika stressaava se kuitenkin on,vielä otta päähään kun juon sielä joka kerta alkoholia,pelotta jos mulla synty rippuvuus....

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
mä mietin sen että kun mä tansin sielä,voinko mä saada joku tartunta sieltä kun pyören tankolla :/ se vähän otta päähään,kun ei koska voi tietä ,mitä tytöillä on,vaikka mä saan sieltä hyvää palkka,mutta aika stressaava se kuitenkin on,vielä otta päähään kun juon sielä joka kerta alkoholia,pelotta jos mulla synty rippuvuus....

Siis häh? Teet mitä ja missä?

Alkuperäinen kirjoittaja suomeksi:

Siis häh? Teet mitä ja missä?
:ashamed: strippaan siis,en osaa selittä paremmin :headwall:

Super xxxl large kortsun nykäset sen tangon päälle :saint:
Kannattasko hankkia jotain muuta työtä.Terveysriskit nykyisessä kuulostaa olevan aikamoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Kannattasko hankkia jotain muuta työtä.Terveysriskit nykyisessä kuulostaa olevan aikamoiset.

:| :| mutta oikeasti ,voinko mä saada esim.Hiv? :( Se pelotta

voit.

Siis todellakin, jos kysymykset ovat tuota tasoa kovin älykkäitä vastauksia et ehkä voi odottaakaan. Sitä paitsi moni täällä taitaa olla sitä mieltä, että ko. työ ei sovi tuollaisella mielentilalla varustetulle henkilölle.

Alkuperäinen kirjoittaja johan mä sanoin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:

:| :| mutta oikeasti ,voinko mä saada esim.Hiv? :( Se pelotta

voit.
:| hieno :ashamed:

No, jos te nyt ihan paljaalla tuusherolla sitä tankoa hinkutatte ja jollain joku hyppykuppa sattuis olemaan ja limakalvo siihen tankoon pääsis osumaan, niin kait teoriassa mahdollisuus olis, mutta ettekös te nyt kuiteskin jotkut nirunaruhousut pidä jalassa... Ja kyllä tosta riippuvuus voi tulla, jos aina vetelet alkoholia (ja jos tuo sun työsi nyt säännöllistä on"...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ei. Et voi saada HIV-tartuntaa tanssimalla.
nii mutta mietin sen että kun mä tanssin sielä ja pyören,niin mun :/ miten mä sanon kaunempi (alap.ä.ä)koske tämä tankoa :/ nii...toivotetavasti joku ymmärrä mitä tarkoitan

Juu, ymmärsin :). Mutta et voi saada hiviä sillä lailla :).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, jos te nyt ihan paljaalla tuusherolla sitä tankoa hinkutatte ja jollain joku hyppykuppa sattuis olemaan ja limakalvo siihen tankoon pääsis osumaan, niin kait teoriassa mahdollisuus olis, mutta ettekös te nyt kuiteskin jotkut nirunaruhousut pidä jalassa... Ja kyllä tosta riippuvuus voi tulla, jos aina vetelet alkoholia (ja jos tuo sun työsi nyt säännöllistä on"...
mä vaan eilen kun tansin :headwall: ja silloin kun laitoin kaikki vaatet pois ajatelin pyöriä sen ymppärillä kerran ja lähteä ja osuin toi paikka :kieh: :headwall: nt otta päähään

nii mutta mietin sen että kun mä tanssin sielä ja pyören,niin mun :/ miten mä sanon kaunempi (alap.ä.ä)koske tämä tankoa :/ nii...toivotetavasti joku ymmärrä mitä tarkoitan

Juu, ymmärsin :). Mutta et voi saada hiviä sillä lailla :).
mä vaan muistan että katsoin yks Venäläinen kanava että joku strippari sai niin sukupuolitauti,voi olla se ei ollut edes totta :|

Hmm..:laugh:...sori, mutta toi ammatti ei nyt taida sopia sulle, jos sulla loikkii vaan pöpöt silmissä...eihän sitä tiedä, missä sun kollegat ovat torttuaan uittaneet ja millaset kukkakaalit niiden pensaikossa kasvaa, joten vaihda alaa, jos pelottaa, että sun pimpeeroos tarttuu joku rihmasto...:whistle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä