mull on vielä yks kysymys(mutta ei haukku vastauksia pliis)kysymys koskee strippamista huom!

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Muista, että striptease-tanssijat ja seksiseuralaiset ovat yleensä eri henkilöitä.
Striptease-esiintyjää ei saa koskea, ellei hän anna siihen lupaa.
Muista palveluista ja niiden hinnasta on sovittava kahden kesken kyseisen tanssijan kanssa. Tanssijaa saa koskea vain, jos hän antaa siihen luvan.

No kyllähän tosta saa sen kuvan, että seksin tarjoaminenkin on MAHDOLLISTA.
JOS MÄ TARJOAN SEKSI MÄ LENNÄN HETI ULOS JA SE HENKILÖ MYÖS ,KOSKA HUORAMINEN ON KIELETTY!!!TIEDÄTKÖ ETTÄ PALJON ERILAISIA SEKSI PALVELUJA,MÄ OLEN SIELÄ TÖISSÄ MISSÄ VAAN TANSITAAN :attn: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Hei tosta teksistä saa aika helposti sellasen kuvan että seksiinkin on mahdollisuus...siis jos tanssija suostuu :whistle:

Niinpä... :whistle:

Niin saa, eikä työnantaja tietenkään suoraan saa sanoa että seksin tarjoominen on mahdollista...

Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:
Muista, että striptease-tanssijat ja seksiseuralaiset ovat yleensä eri henkilöitä.
Striptease-esiintyjää ei saa koskea, ellei hän anna siihen lupaa.
Muista palveluista ja niiden hinnasta on sovittava kahden kesken kyseisen tanssijan kanssa. Tanssijaa saa koskea vain, jos hän antaa siihen luvan.

No kyllähän tosta saa sen kuvan, että seksin tarjoaminenkin on MAHDOLLISTA.
JOS MÄ TARJOAN SEKSI MÄ LENNÄN HETI ULOS JA SE HENKILÖ MYÖS ,KOSKA HUORAMINEN ON KIELETTY!!!TIEDÄTKÖ ETTÄ PALJON ERILAISIA SEKSI PALVELUJA,MÄ OLEN SIELÄ TÖISSÄ MISSÄ VAAN TANSITAAN :attn: :attn:
AJATELKAA ITSE ONKO MUN MIES NIIN TYHMÄ ETTÄ HÄN ANTAA LUVAN MULLE MENNÄ MISSÄ ON SEKSI SAALITTU :headwall: :headwall: :headwall: HOHHOJA MIKÄ PORUKKA

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä