K
Kippuravarvas
Vieras
Hei tosta teksistä saa aika helposti sellasen kuvan että seksiinkin on mahdollisuus...siis jos tanssija suostuu 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
JOS MÄ TARJOAN SEKSI MÄ LENNÄN HETI ULOS JA SE HENKILÖ MYÖS ,KOSKA HUORAMINEN ON KIELETTY!!!TIEDÄTKÖ ETTÄ PALJON ERILAISIA SEKSI PALVELUJA,MÄ OLEN SIELÄ TÖISSÄ MISSÄ VAAN TANSITAAN :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Muista, että striptease-tanssijat ja seksiseuralaiset ovat yleensä eri henkilöitä.
Striptease-esiintyjää ei saa koskea, ellei hän anna siihen lupaa.
Muista palveluista ja niiden hinnasta on sovittava kahden kesken kyseisen tanssijan kanssa. Tanssijaa saa koskea vain, jos hän antaa siihen luvan.
No kyllähän tosta saa sen kuvan, että seksin tarjoaminenkin on MAHDOLLISTA.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Hei tosta teksistä saa aika helposti sellasen kuvan että seksiinkin on mahdollisuus...siis jos tanssija suostuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Hei tosta teksistä saa aika helposti sellasen kuvan että seksiinkin on mahdollisuus...siis jos tanssija suostuu![]()
Niinpä...![]()
AJATELKAA ITSE ONKO MUN MIES NIIN TYHMÄ ETTÄ HÄN ANTAA LUVAN MULLE MENNÄ MISSÄ ON SEKSI SAALITTU :headwall: :headwall: :headwall: HOHHOJA MIKÄ PORUKKAAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:JOS MÄ TARJOAN SEKSI MÄ LENNÄN HETI ULOS JA SE HENKILÖ MYÖS ,KOSKA HUORAMINEN ON KIELETTY!!!TIEDÄTKÖ ETTÄ PALJON ERILAISIA SEKSI PALVELUJA,MÄ OLEN SIELÄ TÖISSÄ MISSÄ VAAN TANSITAAN :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Muista, että striptease-tanssijat ja seksiseuralaiset ovat yleensä eri henkilöitä.
Striptease-esiintyjää ei saa koskea, ellei hän anna siihen lupaa.
Muista palveluista ja niiden hinnasta on sovittava kahden kesken kyseisen tanssijan kanssa. Tanssijaa saa koskea vain, jos hän antaa siihen luvan.
No kyllähän tosta saa sen kuvan, että seksin tarjoaminenkin on MAHDOLLISTA.