Mulla ei empatia riitä miehen flussalle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piina

Aktiivinen jäsen
13.08.2008
14 952
1
36
Mutta kun se on aina kipeä. Mä en ymmärrä, miten aikuinen ihminen voi olla jatkuvasti sairaana. Hän on taas ollut 2 viikkoa poissa ja tulee kotiin ja on flunssassa, mä vain en jaksa :ashamed: Muutenkin on viikot aina poissa ja ihan liian usein viikonloppuisin sairastaa. Mä tarvisisin miehen apua kodin pyörittämiseen ja en jaksaisi, etten sitä apua pysty saamaan.

Tiedän olen itsekäs ja musta on ihana, kun itse olen kipeä, niin mies aina hoitaa mua. Mutta kun ei empatia riitä niin ei :ashamed:

Siis anteeksi, onko meillä sama mies?? Toi kun on OIKEASTI koko ajan (muka) jossain taudissa. Jumalauta aamu alkaa sillä, että se tulee tuolta makkarista ja voi vaan arvata, mikä tänään kolottaa..vaihtoehdot on a)selkä "jumissa" b) hiukan flunssa tuloillaan c) mahassa kiertää d) pää on jotenkin raskas

Voi nyt vitura, mä en jaksa tollasta alati sairasta ja sitte voisi vaan yrittää vaivoista huolimatta..Just olin kuumeisessa ripulissa itse 2 vrk ja armoa ei tullut. Kolmen muksun kanssa täällä olin.. :kieh: :kieh:

On tol vissiin oikeastikin flunssaa ja särkylääkkeillä jaksaa jonkinverran. Mutta toisaalta, jos nukkuisi säännöllisesti ja pitäisi kunnostaan huolen, niin pysyisikin vartmasti paremmin terveenä :/

Pistäkää miehet lääkäriin. Ei kai ny kukaan voi oikeesti vaan olla kipee koko ajan ilman oikeata syytä.

Jos mies ei mee lääkäriin, sano ettei tarvi sitten "valittaakaan" vaan osallistuu arkeen normaalisti.

Minä olen ollut nyt ihan koko ajan kipeänä...kaksi viikkoa kotona ja päivä ulkona ja taas kipeänä. Mulla tosin tuo Basedowin tauti on vienyt kaiken vastustuskyvyn.
Saattaahan siellä olla vitaaminin puutosta tai jotain muuta taustalla jos mies on alvariinsa sängynpohjalla....

mun mies ihan samanlainen ja EI miestä ei saa lääkäriin kun vasta pää kainalossa :kieh: tekee liikaa töitä, nukkuu liian vähän syö huonosti ja polttaa..

kunnon yöunet ja terveelliset elämäntavat tekis varmaan paljon..

mulla on nyt ollu koko ajan flunssa. syön terveellisesti ja syön vitamineeja ja liikun. mutta mulla on muutama kilo ylipainoo, voikohan se olla syy jatkuvaan sairastamiseen? toisaalta kyllä en nuku pitkiä pätkiä ku ei vauvakaan... mieskään ei enää välitä mun flunssasta, varmaan sitä ottaa päähän...

mä en ole vuoteen nukkunut yli 3h putkeen vauvan takia. liikkuminen ja terveet elämäntavat auttoi mulla, en ollut kipee ennenkun aloin lipsuun. poika tuli kipeeks niin en ehtinyt pitää huolta näistä asioista niin heti tuli itelle flunssa. meni pois ja viikko siitä oon kuumeessa :snotty: että ainakin mun kohdalla auttaa.. ei välttämättä kaikilla.

Mulla on samanlainen mies. Aina flunssassa ja "kummallinen olo taas". Ja sen tietää, että kun mies sairastaa, niin se ei sitten kykene tekemään yhtään mitään. Kyllä mua ainakin alkaa ärsyttää, kun toinen vaan makaa surkeannäköisenä sängynpohjalla. Kuitenkaan sillä ei yleensä ole mitään yskää tai nuhaa tai kuumetta...

Yhteistyössä