Mulla hajoo PÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Siis voi |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :/ :/ :/ :snotty: :snotty: :snotty: |O |O |O

Keksikää mulle tai tarkemmin noille rasittaville, toistensa kurkussa roikkuville ihanille lapsille jotain puuhaa!! Oma pää ihan tyhjä :ashamed:

Täällä sataa vettä, isäntä vei auton ja mua vituttaa :kieh:

Mä ajattelin viedä lapset leikkiluolaan (tai mikä olikaan), museoon tai uimahalliin.
Onko sulla autotta pitkät matkat pois kotoa? Jos meillä oikein tylsää niin laitan lapset kylpyyn lotraamaan tai ihan ulos mennään ja sit saunaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Laspille sadevaatteet päälle ja ULOS! en ymmärrä miksi ei lapset voi muka ulkoilla kun vettä sataa. Meillä lapset rakastaa sateella ulkona olemista.

No kun ei ne mene :( Ei edes tuo pienempi joka eilen paino siellä meneen minkä kerkes.. Ja tuo 8-v on "niin hieno neiti" että... Sekin hyppii mun silmilleni minkä ehtii..

Hitto miten huono päivä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Mä ajattelin viedä lapset leikkiluolaan (tai mikä olikaan), museoon tai uimahalliin.
Onko sulla autotta pitkät matkat pois kotoa? Jos meillä oikein tylsää niin laitan lapset kylpyyn lotraamaan tai ihan ulos mennään ja sit saunaan =)

Kylpyyn :o Loisto idea!! :D
ja pääsisin mä bussilla, mutta en joteski jaksais nyt lähtee raahaan noita kaikkia kolmea mihinkään.. Ei riitä hermo tuon 3-v kanssa lähteä ihmisten ilmoille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti tekee kuten lapset haluaa:
Teilläkö lapset päättää mitä ne tekee? siis jos lapsi ei halua ulos niin silloin ei tarvi mennä ulos?

Pitäisiikö ne lapset heittää sinne pihalle ja sitten antaa niiden vaan jyskyttää ovea. Vähän niinko koirat, pellolle vaan ja sisälle sitten kun aikuisille sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti tekee kuten lapset haluaa:
Teilläkö lapset päättää mitä ne tekee? siis jos lapsi ei halua ulos niin silloin ei tarvi mennä ulos?

Juuri näin! Ja ne halus jäätelöö aamupalaksi ja saivat, nyt pienempi piirtää kuulakärkikynällä sohvaan ja isompi pelaa omalla koneellaan jotain k-16 peliä. Tuo pienin ei vielä osaa vaatia mitään, mutta silläkin on suklaata suussa, on edes se hiljaa.

Mitäs luulet?? Mutta kun mä puen niille noi kurikset päälle ja passitan ovesta ulos, ne kipittää takaovesta samantien sisälle :laugh: En mä raaski niitä uloskaan lukita.. Toisaalta ajatus houkuttaa :whistle:

No kyllä meilä riittää kun sanoo että nyt olette pihalla tunnin. Niin sielä ne on sen tunnin, joskus istuvat puolituntia portaila ja leikkivät toisen pulolituntia. Mutta ulkona ovat ja sisälle ei ole tulemista. Siihen kun oppivat pienestä asti (siis sateellakin ulkona olemaan) niin ei ole mikään ongelma ollut koskaan.

Yhteistyössä