Mulla palaa niin pää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua vituttaa lukea tätä ketjua.Sen takia että aapeen mies on täys mulkero (kaverin mies on samanlainen), ja sen takia että aapee itse antaa tilanteen olla tuollainen! Pikkasen itsekunnioitusta nainen!Ei lapset ole pelkästään sinun vastuulla,onhan heillä helevetti isäkin olemassa |O

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nyt varaat itsellesi parturin tai jotain muuta. Ilmoitat miehelle ajan koska se on. Jos miehelle ei sovi lastenhoito sitä aikaa, niin sitten kysyt lapsia jollekin muulle siksi aikaa hoitoon. Tai pyydät teille jonkun kaverin.
Ei sitä tarvitse mieheltä kysellä, että menetkö sinne parturiin vai et. Vaan ihan tilaat ajan ja menet.

Keskustelette asiasta ja sanot miehelle vaikka, että jos haluaa

miksi äidin pitää kysyä hoitoapua muilta? jos miehen vuoro hoitaa, eikä "pystykään" (kun laiskkottaa ja kivempi mennä kaverin luokse juoruamaan ja makoileman perse homeessa) niin eikö hänen kuulu nähdä se vaiva ja työ, että yrittää saada katraalle hoitajaa kavereistaan?

Nyt ap:n tarvii ottaa itteään niskasta kiinni.. Odottelet kun mies tulee töistä, heität vaatteet niskaan ja sanot, että nyt sä menet ulos, ei mitään kyselyitä, otat vaan ja lähdet. Ei se mies niitä lapsia heitteille jätä. Kyllä lapsen isän täytyy osallistua lasten hoitamiseen, teillä on tilanne päässyt vähän liian pahaksi, nyt sun tarvii vaan tehdä muutos siihen tilanteeseen. :hug:

olen jo monesti llut samassa tilanteessa.. *huokaus*...enkä koskaan opi..että tarve vaatii tekoja..

no viimeisin vuosi on ollut iisi.. mies kaiketi oppi että mami lähtee teilleen halus mies tai oli haluamatta jos niin päättää.. parin mökötys viikon jälkeen ja kovempi äänisen sanaharkan pääsin kerran viikossa kaverille kahville .. sil menis sellanen 3h kerrallaan..ja kävelylle yksinkin..ja muutenkin sellasta omaa touhuamis aikaa.. muutakin kuin toi pyykkitupa mietiskely.. jota siis harrastan kaiken muun lisäks..no nyt kun on sitten tissikäs taas talossa.. ei imetyksellä oleva perheen kuopus..niin tedän että se on ainakin tämä vuosi sitten niin että kaverille en pääse yksin ja kävely lenkitkin on hitusen hakusessa.. muuten kuin vaunujen kans.. mutta jos korotan ääntä hiukan ja vaan otan ja menen kun tiedän että isi on kotona niin se siitä..

ei omia menemisiän tulisi vakaassa parisuhteessa 'kerjätä'...ja sekin että jos on jotain tukiverkostoa niin voihan sitä sellainen mennä vaikka mies ei ei ois kotonakaan.. miullakin sellasta verkostoa ei ole..

:hug: tiedän kyllä tasan tarkkaan miltä tuntuu kun ahdistaa todella oman ajan puute..eikä helpota yhtään jos sanon että kyllä se sitten kun lapset on isoja..koska aika kuluu kaikilta..

Voi jestas mitä paskiaisia maa päällään kantaakaan. Onkohan noita naisissakin? (Varmaan on, eivät vaan ilmoittaudu täällä.)

Näitä ketjuja kun lukee, huomaa miten hemmetin hyvä isä ja puoliso tuo oma ukkokulta kuitenkin on... Lähdenpä tästä heti halaamaan sitä! <3 (Hei muutkin naiset, joilla on suht kelvollinen mies lastensa isänä, kehukaanpas sitä tänään kunnolla! :) )

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Nyt ap:n tarvii ottaa itteään niskasta kiinni.. Odottelet kun mies tulee töistä, heität vaatteet niskaan ja sanot, että nyt sä menet ulos, ei mitään kyselyitä, otat vaan ja lähdet. Ei se mies niitä lapsia heitteille jätä.

Peesi! Ja puhelin sitten kans pois päältä, kun oven suljet takanasi.

Nyt alat sanomaan suoraan miehellesi että HALUAT saman verran omaa aikaa kuin hänkin! Jos ei auta niin sanot olevasi niin loppu että tartte kohta apua..

Lähdet vain samalla ovenaukaisulla kun mies tulee töistä kotiin ja sanot meneväsi kampaajalle tms. Kyllä sun täytyy saada mennä ihan yhtä lailla!Alat myös laittamaan miehen mukaan vähintäänkin yhden lapsen kun menee kavereille jne.

Meillä minä saan myös mennä omiin harrastuksiin ja jos sattuu päällekkäin niin hommataan lapsille hoitaja tai hoitopaikka. Kyllä meillä mies katsoo lasten perään. Joskus on tullut jupinaa siitä että menen liikaa, mutta olen myös sanonut miehelle että hänkin on ihan yhtä vapaa menemään yhtä useasti. Toimii!

:'( Voi kaunis kiitos teille kaikille tsemppavista sanoista! :hug:

Tiedän että pitäisi vaan ottaa ja lähteä mutta ajatuskin siitä seuraavasta mökötys-/kiukuttelujupakasta väsyttää. Joskus kun olen jossain käynyt ilman lapsia (vaikka esimerkiksi lääkärillä käynti jonne PAKKO mennä yksin) niin jo silloin kotona on ollut odottamassa pahan tuulinen mies joka näyttää olevan kurkkuaan myöten täynnä muksujen kiukuttelua ym. :(

Helpottaa jo tämä tänne kirjoittaminenkin ja kun huomaa ettei ole yksin tällaisessa tilanteessa. Täytyisi vaan ottaa todella itseä niskasta kiinni ja alkaa vaatimaan omaa aikaa. Eilen kaverini sanoi että alkaa hakemaan minua kerran viikossa uimaan kanssaan, en voinut luvata mitään kun en tiedä yhtään pääsenkö. Myös toinen ystäväni sanoi että hän alkaa hakemaan minua pois kotoa, ilman lapsia, mutta en hänellekään mitään voinut luvata.

Kaiken lisäksi olen lihonut ja jotenkin muutenkin väsähtänyt tässä menneen vuoden aikana. Aiemmin kävin jumpalla 2-4xviikko (muutamia vuosia sitten ) mutta kun mies aloitti vuorotyön, jäi minun jumppa. En enää päässyt säännöllisesti sinne missä olin käynyt ja se jäi. Ehkäpä tätä myöten itsetuntonikin on niin romahtanut että hyvä että peiliin haluan katsoa.

Järki sanoo oeln ihan ahkera; että hoidan kodin ja lapset. Siivoan, laitan ruoan, pesen pyykit. Käytän lapset ulkona ja hoidan iltaisin nukkumaan. Sydän taas huutaa että huono, huono, laiska, saamaton ihminen. :ashamed:

Anteeksi ruikutukseni. Sääliä en missään tapauksessa kerjää, tiedän ettei se auta mitään. Omaa fiilistä vaan helpottaa kun saa edes jonnekin nämä ajatukset purkaa.

Mä olen niin pahoillani puolestasi aloittaja, olet päästänyt itsesi niin pahasti alistumaan että tosiaan pahaa tekee :/ Siis mua harmittaa niin paljon että joku alistuu miehelleen noin paljon... Jos joku lapsistasi on poika niin samanlainen sika siitä tulee kun miehestäsikin ja sitten sellaiseen mieheen voi vaikka mun tuleva mahdollinen tyttäreni törmätä... Tai jos lapsesi on tyttöjä niin mieti miten alistuvia naisia kasvatat heistä... Tytöt eivät uskalla vaatia tasa-arvoa koska mies voi suuttua. :,( Olen tosi surullinen tämän luettuani. Voi kumpa voisit olla alistumatta.

Yhteistyössä