Mulla kasvaa viikset :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pajukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pajukko

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
6 834
0
36
Tänään autossa peilistä vilkaisin naamataulua, ja luonnonvalohan se näytti totuuden. Huulten yläpuolen ohuista pikkukarvoista on osa sitten päättänyt alkaa kasvaa kunnolla. Oli jo niin pitkät että jo taipuivat rumasti. Kamalaa. Onneksi olen vaalea, mutta kuitenkin näytti siltä, että nuo kasvavat karvat olisivat olleet hieman tummempia :(

Alkuperäinen kirjoittaja veet:
Vahaa ne pois, jos häiritsevät...

Ehkä maailman huonoin vinkki. Älä tosiaan koske niihin karvoihin mitenkään. Mulla on myös ylähuulessa vaaleita karvoja ja myös luomi. Tuosta luomeista kasvoi alkuun hentoisia karvoja ja aloin niitä nyppimään. Nytsaa olla koko ajan nyppimässä ja karvat kasvaa tummana ja paksuna.

Anna olla karvojen tai poista laserilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:

Ehkä maailman huonoin vinkki. Älä tosiaan koske niihin karvoihin mitenkään. Mulla on myös ylähuulessa vaaleita karvoja ja myös luomi. Tuosta luomeista kasvoi alkuun hentoisia karvoja ja aloin niitä nyppimään. Nytsaa olla koko ajan nyppimässä ja karvat kasvaa tummana ja paksuna.

höpsis. vahaaminen ja nyppiminen ei niitä karvoja saa kasvamaan, se vaan tuntuu siltä kun ne kasvaa takaisin sileälle iholle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

höpsis. vahaaminen ja nyppiminen ei niitä karvoja saa kasvamaan, se vaan tuntuu siltä kun ne kasvaa takaisin sileälle iholle.
Voit kuule ihan itse tulla toteamaan tuosta minun luomesta, että miten siinä nykyään kasvaa karvat tummina ja paksuina. Ja tässä tapauksessahan karva ei kasva sileälle iholle, vaan luomelle. Ja sen näkee silmilläkin, ti tarvi koskea.

Jos et tuon verran tiedä, niin nyppiminen/veet ei tuhoa karvatuppea. Laser tuhoaa.

Paljonkohan tuo laserhoito maksaisi? Jos tekisi siis koko kasvoille? Mulla kun myös kasvaa viikset, joita nypin.. Myös leukaan tulee kahteen kohtaan aina karvoja ja samoin toiseen poskeen.. Ihan kamalaa kun joka päivä saa nyppiä ja huolehtia että missä kohti nyt niitä kasvaa :(

Voit kuule ihan itse tulla toteamaan tuosta minun luomesta, että miten siinä nykyään kasvaa karvat tummina ja paksuina. Ja tässä tapauksessahan karva ei kasva sileälle iholle, vaan luomelle. Ja sen näkee silmilläkin, ti tarvi koskea.

Jos et tuon verran tiedä, niin nyppiminen/veet ei tuhoa karvatuppea. Laser tuhoaa.

Mihin luulet, että epiloinnin karvojen kasvua vähentävä vaikutus perustuu? Nyppiminen todellakin tekee niistä karvoista hennompia, vaikka ei ehkä juuri sinun yksittäisessä luomessasi. Laser on tosi kiva, jos on satoja-tuhansia euroja rahaa ja väripigmenttiä niissä karvoissa. AP:llä ei ole, vaan hänellä on vaaleat karvat.

Alkuperäinen kirjoittaja älä ole huomaavinasikaan niitä:
jos nypit niin tilalle tulee tummia, paksuja karvoja. Niin kävi mulle :/ Ja nyt niitä ilmestyy myös leukaan....
Jos niin käy niin niin olis käynyt joka tapauksessa. Karvojen poistaminen ei vaikuta siihen kuinka tummia tai paksuja karvat on.

:)

jaa.. vai ei vaikuta. Tässä meitä on ketjussa ainakin kaksi joille niin on käynyt. Mulla oli kasvoissa ja jaloissa hentoja vaaleahkoja karvoja joita sitten aloin poistamaan, kasvoista nyppimällä ja jaloista sheivaamalla höylällä tai karvanpoistoaineella. Lopputulos: paljon paksummat ja mustat karvat sekä jaloissa että kasvojen alueella.

Ja mulle eräs kirurgi kertoi kerran toimenpiteen yhteydessä että kasvojen alueella kannattaa karvojen antaa olla rauhassa juuri sen vuoksi että ne paksuuntuvat ja villiintyvät. En uskonut vaan kuuntelin ideaköyhän kaltaisia tietämättömiä. Ja siitä maksan nyt.

Että uskokaa vain nuoremmat naiset, jos karvanne ovat hentoja/vaaleita, antakaa niiden olla. Muuten edessä on loputon poistokierre. Ja rumat karvat. Niitä vaaleita ei kukaan muu huomaa kuin hlö itse, mustat ja paksut huomaa sokeakin kaukaa. Ja miltä ne tuntuvatkaan miehen hivellessä niitä jalkoja ... :x

Mihin luulet, että epiloinnin karvojen kasvua vähentävä vaikutus perustuu? Nyppiminen todellakin tekee niistä karvoista hennompia, vaikka ei ehkä juuri sinun yksittäisessä luomessasi. Laser on tosi kiva, jos on satoja-tuhansia euroja rahaa ja väripigmenttiä niissä karvoissa. AP:llä ei ole, vaan hänellä on vaaleat karvat.

Mulla on myös epilaattori. Ja en huomaa kyllä epilaattorilla mitään vaikutusta. Siis karvat kasvaa takaisin, samaan kohtaan. Toki vaan hitaammin, koska onhan selvää että juurineen nypityllä karvalla kestää kasvaa kauemmin takas.

Jos epilointi ja nyppiminen tuhoais karvan kokonaan, niin ei kai muutaman tai kymmenen kerran jälkeen juuri tarvis nyppiä/epiloida. Miten selität tämän?

Mulla on myös epilaattori. Ja en huomaa kyllä epilaattorilla mitään vaikutusta. Siis karvat kasvaa takaisin, samaan kohtaan. Toki vaan hitaammin, koska onhan selvää että juurineen nypityllä karvalla kestää kasvaa kauemmin takas.

Jos epilointi ja nyppiminen tuhoais karvan kokonaan, niin ei kai muutaman tai kymmenen kerran jälkeen juuri tarvis nyppiä/epiloida. Miten selität tämän?

En sanonut että epilointi tuhoaa karvan kokonaan, vaan että se VÄHENTÄÄ karvojen kasvua. Tästä löytyy ihan tutkittua tietoa jos sua huvittaa sitä etsiä. Se että jollakin yksittäisellä ihmisellä vaikutus ei ole voimakas, on sivuseikka.

nuorena mulla oli kans hentoo vaaleeta karvaa kunnes rupesin nyppimään...nyt kasvaa partakarvaa ja viiksee mustana paksuna karvana :( nyt saa kokoajan niitä poistella....ja kasvuvaiheessa sänki :(

...Tai sitten karvojen tummumiselle on joku fiksumpi selitys, esim ylläolevalla iän tuoma muutos... :whistle:

Karva nypitään pois -> tilalle kasvaa täsmälleen samanlainen karva.

Karva ajetaan pois -> tilalle kasvaa täsmälleen samanlainen karva, tosin sen "pää on poikki" eli loppu laihennos puuttuu, näyttää paksummalle kuin ennen koska kärki "paksumpi".

Älä huoli, niin kasvaa mullakin. Mustaa karvaa ja oon vahannut, nyppinyt ja ajanut niin koneella kuin höylällä, viisasta :(. Nyt mietin, että kyselis siitä laserhoidosta... pirun kallista taitaa olla?

En sanonut että epilointi tuhoaa karvan kokonaan, vaan että se VÄHENTÄÄ karvojen kasvua. Tästä löytyy ihan tutkittua tietoa jos sua huvittaa sitä etsiä. Se että jollakin yksittäisellä ihmisellä vaikutus ei ole voimakas, on sivuseikka.

Kuten huomasit tässäkin ketjussa, noin kymmenen ihmistä sanoo että karva kasvaa tummempana ja paksuna takaisin. Juuri kukaan karvojaan leikellyt ei väitä kuten sinä tai tutkimuksesi.

Joten mitä jos katsottaisiin faktoihin, eikä johonkin tv-shopin jenkkitutkimukseen :D

Myös hormonaaliset muutokset voi aiheuttaa karvojen villiintymisen.

Nuo anna olla-viestit taitaa olla sellasten ihmisten kirjoittamia, joilla itsellä ei ole karvaongelmaa, tai hyvin lievä sellainen...

Mulla kasvaa viikset, parta, kulmakarvat kasvaa yhteen ja otsalle, Sormet ja varpaat, jalkapöydät, jalat, takareidet... jep, mä olen varsinainen karva-apina.

Ehkä kaikkein eniten ottaa kuitenkin päähän se, että mulla on enemmän rintakarvoja kuin miehelläni :D :D

Kuten huomasit tässäkin ketjussa, noin kymmenen ihmistä sanoo että karva kasvaa tummempana ja paksuna takaisin. Juuri kukaan karvojaan leikellyt ei väitä kuten sinä tai tutkimuksesi.

Joten mitä jos katsottaisiin faktoihin, eikä johonkin tv-shopin jenkkitutkimukseen :D

Oisko mahdollista että siihen karvan kasvuun takaisin erilaisena vois olla syy jossain muussa kuin siinä että se on ajettu/leikattu/vahattu pois? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla kasvaa viikset, parta, kulmakarvat kasvaa yhteen ja otsalle, Sormet ja varpaat, jalkapöydät, jalat, takareidet... jep, mä olen varsinainen karva-apina.

Ehkä kaikkein eniten ottaa kuitenkin päähän se, että mulla on enemmän rintakarvoja kuin miehelläni :D :D
Toveri karva-apina
:wave:

No kyllä meikäläisen brezhneviläiset kulmakarvat on alkaneet kasvaa rauhallisemmin takaisin kiitos runsaan nypinnän, samoin karvatuppi on löystynyt siten että nypintä ei juurikaan tunnu missään. Samaa sanoo sisko ja kaikki tuntemani naisihmiset keiden kanssa olen asiasta joskus jutellut! :D

Eli jos karvat tummuu, syy ei ole nypinnän vaan iän tuomien hormonaalisten muutosten!
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Ikä toi minullekin ikäviä yllätyksiä karvojen muodossa, joskus nauroin äitini kahdelle leukakarvalle (vahva musta ), nyt nypin äidinperintöäni säännöllisin väliajoin..:/. Minusta orastavien viiksien nyppiminen ei lisää kasvua, päinvastoin karvat käyvät hentoisiksi ja vähiin, onneksi.

Ja noi rintakarvat, mullakin on niitä enemmän kuin miehellä ellen nypi niitä pois. :(

Kymmenen vuoden päästä joudun varmaan ottamaan kokovartalovahauksen!

Uusimmat

Yhteistyössä