T
Täällä kans
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kyllä se ikä taitaa olla siihen se suurin syy. Muututaan kokoajan. !!!
Väitän vastaan. Mä leikkasin ihan partahöylällä ekaa kertaa omat "viikseni" joskus 12-vuotiaana eli silloin kun muutenkin aloin kiinnittämään ulkonäkööni huomiota. Näitä karvoja oli ollut jo pitkään ennen sitä. Ja tuon leikkauksen jälkeen ne kasvoi huomattavasti paksumpana takaisin. Eli siis muutos tapahtui käytännössä yhdessä yössä tai viikossa. Ei kai iän tuoma muutos noin nopeaa tapahdu.
Niin ja mun nyppimäni kulmakarvat eivät ole vähentyneet tai ohentuneet nyppimisen myötä. Olen niitä 15 vuotta nyppinyt ja huomattavasti paksumpana ta tuuheampana ne nyt kasvavat.
Mulla ihan samanlainen kokemus!
14v ajoin sheiverillä ylähuulten päällä kasvaneet VAALEAT karvat tyhmyyttäni kun halusin kokeilla miltä parranajo tuntuu-arvat eivät todellakaan häirinneet/näkyneet. JA takaisin alkoi kasvamaan mustaa tummaa paksua viiksikarvaa, nyttemmin jo mustaa!
Ja mulla aina ooleet kulmakarvat ttuheat ja siistinyt olen niitä ja hyvin kasvavat takaisin!