?
--
Vieras
Mun on lopetettava rahan lainaaminen ym.henkilöille. Aina ne on pyytämässä rahaa lainaksi ja vaikka sanon, ettei meillä ole, niin taivuttelevat että "on sulla nyt sen verran" ja "elätte sitten ite tiukemmin" ja "sehän on kuin rahaa laittais pankkiin, kun lainaat" jne..että mua sitte raivostuttaa. ja vaikka selkokielellä niille kertoo, ettei meilläkään ole, niin kuitenkin taivutellaan niin ettei niistä pääse eroon, ennen kuin taas sanon, että no ehkä sitte pari kymppiä...ja vain siks että pääsen eroon kun en jaksa sitä jankkausta!
Noilla on itellä paremmat tulot kuin meillä, mutta törsäävät rahansa ja sitte tullaan meijän pussille, kun on hätätilanne. Jos kieltäydyn niin sitten suututaan eikä olla tekemisissä eikä juuri muuten soitella kun rahanlainaamispuheluita. Noista kavereista on helppo päästä eroon, mutta kun sitä tekee läheisimmätkin!? huoh..vaikee tilanne.
Niin..ja sitten kun pitäs takasin maksaa niin kuuluu ettei niil oo ja jos olen satasen lainannu ni eivät "pysty" maksamaan kuin parikymppiä ja niin edelleen...
Kumpa mulla ois sen verran selkärankaa että sanoisin ei ja luuri korvaan!
Nyt taas itte ollaan pa, kun eivät maksaneet vaikka lupasivat!
Noilla on itellä paremmat tulot kuin meillä, mutta törsäävät rahansa ja sitte tullaan meijän pussille, kun on hätätilanne. Jos kieltäydyn niin sitten suututaan eikä olla tekemisissä eikä juuri muuten soitella kun rahanlainaamispuheluita. Noista kavereista on helppo päästä eroon, mutta kun sitä tekee läheisimmätkin!? huoh..vaikee tilanne.
Niin..ja sitten kun pitäs takasin maksaa niin kuuluu ettei niil oo ja jos olen satasen lainannu ni eivät "pysty" maksamaan kuin parikymppiä ja niin edelleen...
Kumpa mulla ois sen verran selkärankaa että sanoisin ei ja luuri korvaan!
Nyt taas itte ollaan pa, kun eivät maksaneet vaikka lupasivat!