Mulla oli valkuaista pissassa, raskausmyrkytys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunu äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunu äippä

Vieras
On vähän turvotusta ja viime viikolla näkyi että olis ollut valkuaista pissassa :( nyt mennään viikoilla 34 ja pelottaa jos mulla tulee se raskausmyrkytys?! neuvolasta se lähetti pissan viljelyihin, nyt viikko menny eikä mitään oo kuulunu! Tuun hulluksi ku en tiiä! :( On ollu kyllä kaikkia outoja oireita jotka vois viitata tähän myrkytykseen mutta nyt vähään aikaan ei oo ollu, paitsi että valkuaista löytyi, ja tarkoittaako se aina sitä myrkytystä? Kertokaa, onko jollain kokemuksia?

ei se aina tarkoita. mullakin epäiltiin raskausmyrkytystä suunnilleen samoilla viikoilla ku sulla, oli valkuaista pissassa, verenpaineet koholla ja turvotusta oli tosi paljon. itsekkin säikähdin, mutta ei se onneksi sitten ollutkaan myrkytystä.

Mulla oli kanss ekassa raskaudessa loppu vaiheilla valkuaista pissassa. Verenpainen oli kans koholla. No ei loppujen ollu raskausmyrkytystä.Soita sinne neuvolaan ja kysele tulosten perään.

niin, minun perhe vaan pelottelee että nyt sulle varmaan tuli se myrkytys, voi voi :( ei yhtään kiva! yhellä plussalla kait, siis merkkas se n.täti, mutta se lähetti sen tutkimuksiin niin mitä sielä saadaan selville?

mulla oli kans silloin (en muista rv) valkuaiset yhellä plussalla ja turvotusta,mutta ei tullut loppujen lopuksi raskasmyrkytystä. Laiha lohtu sulle. Toivotaan että sullakin menee kaikki hyvin. :hug:

raskausmyrkytys

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunu äippä:
niin, minun perhe vaan pelottelee että nyt sulle varmaan tuli se myrkytys, voi voi :( ei yhtään kiva! yhellä plussalla kait, siis merkkas se n.täti, mutta se lähetti sen tutkimuksiin niin mitä sielä saadaan selville?

Siitä tutkitaan tarkemmin se proteiinipitoisuus virtsassa. Jollei siihen muuta kokeita tehdä, niin vastauskin kyllä pitäisi olla valmiina jo.

Yhteistyössä