Mä halusin antaa yhdelle eronneelle kaverille ruokaryhmän ja tv:n, se kun sai itselleen kyllä jotkut väliaikaiset mutta huonot ja sillä ei ole varaa itsellään hankkia parempia. Vein telkkarin jo, ja ruokaryhmän saa ensi viikolla. No tää kaveri sitten sanoi että haluaa maksaa niistä, ettei halua ilmaiseksi ottaa, ja mä monta kertaa sanoin etten halua rahaa niistä ollenkaan. No nyt sitten kun se taas sanoi että sano nyt joku hinta niin sanoin että no jos sä vaikka muutaman kympin niistä (yhteensä) sitten vippaat, jos se tekee sulle paremman mielen ja puhtaamman omantunnon. Asia sovittiin sitten niin.
Nyt se toi kuitenkin vielä erikseen myös lahjan mulle siitä hyvästä että mä hankin sille sen telkkarin ja tarjosin ryhmää ilmaiseksi: eihän tämä nyt ollut ollenkaan tarkoitus, että mä tässä lahjuksia olisin vaille.
Vai oonko mä nyt vaan hyvillä mielin sitten että halusi muistaa?
Höh. :/
Nyt se toi kuitenkin vielä erikseen myös lahjan mulle siitä hyvästä että mä hankin sille sen telkkarin ja tarjosin ryhmää ilmaiseksi: eihän tämä nyt ollut ollenkaan tarkoitus, että mä tässä lahjuksia olisin vaille.
Vai oonko mä nyt vaan hyvillä mielin sitten että halusi muistaa?
Höh. :/