Mulla on edessä raskaustesti ja punkkupullo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
En tiedä kietasenko pullon ennen vai jälkeen testin teon. Menkat 3 päivää myöhässä ja raskaus ei ole todellakaan toivottu, ehkäisty on kyllä. Eli keskeytys on edessä jos olen raskaana. Kerään tässä rohkeutta tehdä testi ja toivon niin negatiivista tulosta. Miehellekään en ole vielä mitään sanonut ennen kuin tiedän tuloksen.

joo testi nyt vaan nopeesti pois alta. joko sitten juhlit sillä punkulla tai juot murheeseesi (jos enivei teet keskeytyksen ja olet siitä aivan 100 varma). mutta jos ensin juot pullon niin se on vähän kuin joku kidutuspullo...

[QUOTE="vieras";21947683]Kietaise pullo menemään ja tee testi vasta aamulla. Saa olla aikamoinen testi jos näyttää noin aikaisin oikean tuloksen, kun ei ole kyse edes aamupissasta.[/QUOTE]

WHAT? mulla oli 3 pv myöhäs menkat, ja selvä plussa tuli. miksei näkyis?

[QUOTE="vieras";21947683]Kietaise pullo menemään ja tee testi vasta aamulla. Saa olla aikamoinen testi jos näyttää noin aikaisin oikean tuloksen, kun ei ole kyse edes aamupissasta.[/QUOTE]

eikä tarvi olla kummoinen testi, mulla on näyttäny kaikki plussat heti samana päivänä kun menkat olis pitäny alkaa

[QUOTE="ÖÖ";21947695]WHAT? mulla oli 3 pv myöhäs menkat, ja selvä plussa tuli. miksei näkyis?[/QUOTE]

Niitä testejä kun on eri herkkyksillä. Jos ap:llä on sellainen herkimmästä päästä oleva testi niin hyvin voi näyttää jo hyvinkin selkeän vastauksen.

[QUOTE="vieras";21947707]Niitä testejä kun on eri herkkyksillä. Jos ap:llä on sellainen herkimmästä päästä oleva testi niin hyvin voi näyttää jo hyvinkin selkeän vastauksen.[/QUOTE]

No kyllä mä sen nyt tiedän ,miksi mulle selität? mulla oli 3 pv myöhässä eikä mikää herkkä testi ja hyvin näytti.

soitan huomenna lääkäriajan. voi itkut miten mä tämän miehellekin kerron... tuntuu aivan uskomattomalta muutenkin, varmaan 2 kertaa viime kuussa ollut seksiä ja silloinkin ehkäisty, että miten näin voi käydä. itkettää ja hämmentää vaikka arvasin tämän kyllä jo ennen testin tekoa.

[QUOTE="öö";21947717]No kyllä mä sen nyt tiedän ,miksi mulle selität? mulla oli 3 pv myöhässä eikä mikää herkkä testi ja hyvin näytti.[/QUOTE]

no komppasin lähinnä sun kommenttiasi, mutta tämä uusi keksplussa ei näköjään näytäkkään enää koko ketjua, vaan ainoiastaan edellisen kommentin :S älä pliis ole noin hyökkäävä kun en mitään pahaa tarkoittanut :(

soitan huomenna lääkäriajan. voi itkut miten mä tämän miehellekin kerron... tuntuu aivan uskomattomalta muutenkin, varmaan 2 kertaa viime kuussa ollut seksiä ja silloinkin ehkäisty, että miten näin voi käydä. itkettää ja hämmentää vaikka arvasin tämän kyllä jo ennen testin tekoa.

Jos et jatka raskautta, ei sun tartte edes kertoa.

[QUOTE="lll";21947728]aika nopeesti tehty testi..kirjotusten välillä minuutti..menen tekemään ja plussa tuli!![/QUOTE]

no tuleehan se viiva siihen heti jos on raskaana, ja kun menkat on jo selvästi myöhässä!

joo mulla oli näytepissa jo valmiina kun luki että pitää olla huoneenlämpöistä, kävin vaan tökkäämässä tikun siihen. Viiva tuli heti testiin kun kastui, siis kaksi viivaa, eli eipä ole tulos epäselvä :(

Tottakai kerron miehelle. On silläkin kuitenkin sananvalta asiassa vaikka itse olen sitä mieltä että ehdottomasti ei enää vauvaa. Ja luulisin että mies on samoilla linjoilla, kaksi lasta riittää.

[QUOTE="vieras";21947735]no tuleehan se viiva siihen heti jos on raskaana, ja kun menkat on jo selvästi myöhässä![/QUOTE]

no joo mut silti..tää kuulostaa muutenki jonku sekopään huomionhaulta..uskoo ken uskoo..mä en ainakaan!!!

mies lähti juuri peliin kavereitten kanssa ja uskalsin tehdä testin vasta nyt, ja mulla on sitten tässä pari tuntia aikaa itsekseni asiaa sulatella ja surra ja tyhjentää se vinkkupullo.. Voi olla että vasta huomenna juttelen tästä miehen kanssa. Päätös on kuitenkin mulle selvä.

Yhteistyössä