N
niih
Vieras
Ei se mikään lapsi ole tässä vaiheessa. Potentiaalinen alku, siinä kaikki.
On sulla ja kans asenne. Yksinhän se nainen raskaaksi tulee, mitä suotta miehelle kertomaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei se mikään lapsi ole tässä vaiheessa. Potentiaalinen alku, siinä kaikki.
mies lähti juuri peliin kavereitten kanssa ja uskalsin tehdä testin vasta nyt, ja mulla on sitten tässä pari tuntia aikaa itsekseni asiaa sulatella ja surra ja tyhjentää se vinkkupullo.. Voi olla että vasta huomenna juttelen tästä miehen kanssa. Päätös on kuitenkin mulle selvä.
eipä susta äidiksi olisikaan!
mies lähti juuri peliin kavereitten kanssa ja uskalsin tehdä testin vasta nyt, ja mulla on sitten tässä pari tuntia aikaa itsekseni asiaa sulatella ja surra ja tyhjentää se vinkkupullo.. Voi olla että vasta huomenna juttelen tästä miehen kanssa. Päätös on kuitenkin mulle selvä.
eipä susta äidiksi olisikaan!
ennen kuin tuomitsette: lapset ovat anopilla, ehkäisynä kondomi koska mulle ei käy hormonaalinen (ja seksiä tosiaan harvoin..), ja juu toivoisin todellakin itsekin että tämä ei olisi totta!
ennen kuin tuomitsette: lapset ovat anopilla, ehkäisynä kondomi koska mulle ei käy hormonaalinen (ja seksiä tosiaan harvoin..), ja juu toivoisin todellakin itsekin että tämä ei olisi totta!