Mulla on fiksu, komea ja kohtelias mies, johon naiset usein ihastuvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trophy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Trophy:
Pääsivät kerrankin kuulemaan, kuinka se fiksu, komea ja kohtelias mies pieree niin paljon, että ei voi ymmärtää, kuinka meillä makkarissa haisee aina paska!!!

Anteeksi tungetteleva kysymykseni, mutta miksi pidät tuollaista ihmisasunnossa?

Naiset on eläin rakkaita :heart:

Kyllä, tämän täytyy olla se vastaus :D Ja mä yritän, ihan tosissani yritän että se tekis jotain tolle pieremiselle, mutta ei. Kun se pieree unissaankin. Ja kun se syö papuja, kaalia, ruisleipää, se käy lounaallakin yleensä jossain intialaisessa syömässä. Mä en tajua miten kehenkään voi mahtua sitä ilmaa niin paljon!

Ei kato mahdu määräänsä enempää ja siksi se venttiili välillä falskaakin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja äklis:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja Trophy:
Pääsivät kerrankin kuulemaan, kuinka se fiksu, komea ja kohtelias mies pieree niin paljon, että ei voi ymmärtää, kuinka meillä makkarissa haisee aina paska!!!

Anteeksi tungetteleva kysymykseni, mutta miksi pidät tuollaista ihmisasunnossa?

Naiset on eläin rakkaita :heart:

Eikä ne piere, röyhtäile, huuda, kiukuttele. Vaan tuoksuu ruusuilta ja inisee.

En taida olla siis nainen :D Kyllä se meillä mieskin kuulee, jos minä pieren, mutta vaikka mulla on laktoosi-intoleranssi ja noudatan ruokavaliota vähän niin sun näin, niin minäkään sen silti piere niin paljon kuin tuo mies. Tai röyhtäile. En ihan oikeasti tajua, että miten siinä ihmisessä voi olla aina niin paljon ilmaan :D

Nolo jaällö sivusto jossa puhutaan kaikesta tyhmästä, nolosta, hankkiutukaa hoitoon koko sivusto.

^ Niin on hei mullakin enkä ihquttele sitä tällä sivustolla tai muuallakaan netissä.

Tällaisissa paikoissa kuule kannattaa olla varovainen, juorukellot kilkattaa.

Sitä paitsi viestisi on mitäänsanomaton, siinä ei ole mitään asiaa tai hyvää kysymystä mutta kuin turhanpäiväistä huomionhakua ja hehkutusta.

Tollaset trollit voi säästää juorunsa pikkutyttöjen teinisivustoille, siellähän niitä juuri eniten kaivataan.

Sitäpaitsi ketä kiinnostaa sun miehes, onhan niitä nähy.

Painu Demiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole ikinä vielä kuullutkaan ihmisestä, joka ei piereskelisi, röyhtäilisi tai kävisi kusella.

Ap taisi mainita, että heidän makkarissaan haisee pjaska 24/7. Se on jo vähän 'erikoisempaa'.

Ehkä ap _hieman_ liioitteli. Tai sitten heillä on ongelmia ennemmin viemäröinnissä kuin miehen peräsuolen hallinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole ikinä vielä kuullutkaan ihmisestä, joka ei piereskelisi, röyhtäilisi tai kävisi kusella.

Ap taisi mainita, että heidän makkarissaan haisee pjaska 24/7. Se on jo vähän 'erikoisempaa'.

No ei sentään 24/7 vaan aina kun mies on siellä, eli illalla ja öisin ja vähän aamusta. Ehkä 10/7 :D

Alkuperäinen kirjoittaja Error:
Nolo jaällö sivusto jossa puhutaan kaikesta tyhmästä, nolosta, hankkiutukaa hoitoon koko sivusto.

^ Niin on hei mullakin enkä ihquttele sitä tällä sivustolla tai muuallakaan netissä.

Tällaisissa paikoissa kuule kannattaa olla varovainen, juorukellot kilkattaa.

Sitä paitsi viestisi on mitäänsanomaton, siinä ei ole mitään asiaa tai hyvää kysymystä mutta kuin turhanpäiväistä huomionhakua ja hehkutusta.

Tollaset trollit voi säästää juorunsa pikkutyttöjen teinisivustoille, siellähän niitä juuri eniten kaivataan.

Sitäpaitsi ketä kiinnostaa sun miehes, onhan niitä nähy.

Painu Demiin.

Kiitos samoin :D

Yhteistyössä