Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28540701:Pitäisköhän ottaa evästä mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28540701:Pitäisköhän ottaa evästä mukaan?
Soita sinne heti aamusta ja kysyTieten tuo ei auta jos sinne voi soittaa vasta kahdeksasta alkaen ja aika olis kahdeksalta..
Meillä on uudet vehkeet millä hoituu kivuttomasti.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28540655:Moneltakohan kandeis mennä?
:xmas:
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28540722:Mee aamu7:ltä norkoileen oven taa ja odottele ihan rauhassa vuoroas, eiköhän se tule klo 15:45
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28540733:
Toi varmaan rauhoittaa tyttöäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28540737:Joo naura sä vaan. Mä tartten oikeasti rauhoittavia ennen vastaanottoa.
Hitto, mä muutenkin teen päätöksiä ekstemporee vaan, ja varasin sit oikein itselleni hammaslääkärin. Yhtään tarkemmin miettimättä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28540737:Joo naura sä vaan. Mä tartten oikeasti rauhoittavia ennen vastaanottoa.
Hitto, mä muutenkin teen päätöksiä ekstemporee vaan, ja varasin sit oikein itselleni hammaslääkärin. Yhtään tarkemmin miettimättä.