Mulla on ihan kauhea olo :/ miten mä voin olla niin tyhmä.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erittäin harmaa

Vieras
Mulla oli vuoden päivät säpinää sellasen aivan ihanan miehen kanssa.. nähtiin pari kertaa viikossa ja näin.. ei siitä moni tiennyt.. Mies kertoi olevansa vapaa jne.. (MINÄKIN siis olen) Sitten juttumme vain päättyi..
Sain juuri tietää, että samana päivänä kun oma pieni seikkailumme päättyi. .tästä miehestä tuli ISÄ..! Hän siis petti nykyistä vaimoaan, lapsensa äitiä kanssani.. Ja minä en tiennyt mitään.. :(
Mulla on ihan kauhee olo tästä asiasta.. mulle ei tulis pieneen mieleenkään ehdoin tahdoin mennä pariskunnan väliin.. ja nyt mä joudun elämään sen tiedon kanssa minkälainen sika se mies on.. :(

Mies asui toisella paikkakunnalla ja emme siis seurustelleet.. kävimme aina vain jossain ulkona, hotellissa muutaman tunnin viettämässä tms.. eli säpinää.. en koskaan esim. käynyt hänen kotonaan tms.. Ja tämä sopi minulle..

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Mies asui toisella paikkakunnalla ja emme siis seurustelleet.. kävimme aina vain jossain ulkona, hotellissa muutaman tunnin viettämässä tms.. eli säpinää.. en koskaan esim. käynyt hänen kotonaan tms.. Ja tämä sopi minulle..

no kyllä tuossa vaiheessa että hotellissa vain tavataan niin täytyy jo tajuta että mies on varattu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:

no kyllä tuossa vaiheessa että hotellissa vain tavataan niin täytyy jo tajuta että mies on varattu.

Miten niin, en koskaan halunnut seurustella hänen kanssaan.. vielä silloin.. sovimme yhdessä että ei tämän vakavampaa näin alkuun.. Mies ei käynyt koskaan kotonani, enkä minä siis hänen.. näin oli sovittu.. MINUN aloitteestani.. mutta silti jotenkin huono omatunto..

Yhteistyössä