N
niin no
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Nämä kysymykset on varmasti jo kysytty mutta kysyn silti. =) Eli mitä rotuja koirassa on, minkä ikäinen ja sukupuoli? Onko koira ollut teillä pennusta asti? Stressaako koira muista asioista kuin yksinolosta?
Saattaisi olla (ainakin minun) helpompi antaa jotain vinkkejä. =)
Muoks. Rodut selvisikin jo. =)
Vuoden ikäinen narttu, tullut meille 11 viikkoisena. Muista asioista ei stressaa kuin yksinolosta ja silloinkin sillä on kuitenkin aina toinen koira kaverina.
Okei. En lukenut tuota aikaisempaa keskustelua, mutta oletteko kokeilleet DAPpia? Tosin suoraan sanottuna en usko sen auttavan teidän tapauksessa.. Jos tilanne menee aivan ylitsepääsemättömäksi, niin eläinlääkäriltä saa lääkkeitä eroahdistukseen jonka avulla on helpompi lähteä opettamaan koiraa uudelleen yksinoloon. Jos koira menee totaalliseen stressitilaan, niin se ei pysty oppimaan uutta, lääkkeet toisivat tähän helpotusta.
Koiran rodut ja ikä ei missään nimessä ole helpoimmasta päästä. Vuotias on niin pennun ja murkkuikäisen sekoitus henkisesti, että jo pelkästään se koettelee omistajaa.
Koiran rodut on niin täysin vastakohtia toisistaan ettei tosikaan. Se tuo todennäköisesti suurimmat probleemat koiran henkiseen käyttäytymiseen.
Minä en kyllä lähtisi häkittämään koiraa, sillä toki tuhoaminen loppuu, mutta koiran pää menee entistä enemmän sekasotkuun. Minulla on oma näkemykseni, tämän luetun perusteella, mutta en viitsi tässä palstalla sanoa. Jos haluat niin pistä yksäriä. =)
Kaverilla eroahdistus koira eikä nämä eläinlääkäriltä saadut "rauhoittavat" lääkkeet auttaneet yhtään mitään.