Mulla on kamalat tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmikuussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmikuussa

Jäsen
29.02.2012
66
0
6
GI_0173562.jpg

Tuonlaiset rinnat minulla :( Inhottavat.. estää mua nauttimasta seksistä.. :(

Voi ei, kurjaa jos et tykkää rinnoistasi! Miten seksikumppanisi ovat reagoineet asiaan?
Ja oletko ihan varma, että ne on kamalat?

Itse ajattelin nuorena, että mun rinnat on rumat. Olisin varmaan kuvaillut niitä melkein noin. Ne on pienet, isonänniset ja silloin ajattelin, että myös rumat. Sittemmin on itsetunto kasvanut ja oon todennut, että ne on ihan ok. Ja vielä myöhemmin tapasin miehen, joka rakastaa mun rintoja. Se muistaa usein kehua niitä ja tykkää niistä just siksi, että ne on pienet ja isonänniset.

;)

[QUOTE="mimi";26023136]Sittemmin on itsetunto kasvanut ja oon todennut, että ne on ihan ok. Ja vielä myöhemmin tapasin miehen, joka rakastaa mun rintoja. Se muistaa usein kehua niitä ja tykkää niistä just siksi, että ne on pienet ja isonänniset.

;)[/QUOTE]

No varmaan joku mies ja nainen voi rakastaa pieniä ja isonännisiä rintoja. Jos rinnat ovat kuitenkin kuvan kaltaiset eli täysin epäsymmetriset, niin en ihmettele jos on komplekseja:( En muista mikä tuon tilan nimi on, mutta käsittääkseni jotkut ovat päässeet ihan julkisella puolella korjausleikkaukseen (ei mihinkään silikonileikkaukseen kuitenkaan), jos asian on todettu aiheuttavan psyykkistä ahdistusta. Tiedä sitten ovatko ajat koventuneet niin, ettei onnistu enää.

Minullakin on pienet rinnat ja olen nuorempana harmitellut niiden kokoa ja ollut tyytymätön niiden muotoon, mutta tässä painitaan ihan eri luokan sarjassa, jos tilanne on kuvan mukainen...

No varmaan joku mies ja nainen voi rakastaa pieniä ja isonännisiä rintoja. Jos rinnat ovat kuitenkin kuvan kaltaiset eli täysin epäsymmetriset, niin en ihmettele jos on komplekseja:( En muista mikä tuon tilan nimi on, mutta käsittääkseni jotkut ovat päässeet ihan julkisella puolella korjausleikkaukseen (ei mihinkään silikonileikkaukseen kuitenkaan), jos asian on todettu aiheuttavan psyykkistä ahdistusta. Tiedä sitten ovatko ajat koventuneet niin, ettei onnistu enää.

Minullakin on pienet rinnat ja olen nuorempana harmitellut niiden kokoa ja ollut tyytymätön niiden muotoon, mutta tässä painitaan ihan eri luokan sarjassa, jos tilanne on kuvan mukainen...

Mun kysymys liittyi oikeastaan siihen, että ONKO tilanne todella kuvan kaltainen.
Itse oikeasti näin rintani nuorempana suunnilleen tuollaisina. Eikä se pieni epäsymmetrisyys edelleenkään ole kadonnut...

Mulla taas on alaspäin roikkuvat rinnat. :( Ei ole mitään ryhtiä noissa.. Menivät tuollaisiksi kun lihoin rajusti, heti kun e-pillerit aloitin. Ja väittävät ettei e-pillerit lihota??? Vaikka muuten ei muuttuneet elämäntavat ja tosiaan menkkakipuihin oli nuo pillerit.. Nyt en ees käytä pillereitä mutta rinnat on rumat.. Nännit on sellaiset "sisäänpäin" olevat, ei sellaset nätit koholle menevät.. Ja nännit on ISOT, ja rinnat on c-kuppia.. Hyi. Pahinta on, että olen vasta 20..

Monilla ihmisillä on kaikenlaisia komplekseja, tissit ovat hyvin kauniit. Esim, otti pikkuisen eteen, viisari heilhti samantien niin kauniista tisseistä nyt keskustellaan. Kauniit ne on :)

Monilla ihmisillä on kaikenlaisia komplekseja, tissit ovat hyvin kauniit. Esim, otti pikkuisen eteen, viisari heilhti samantien niin kauniista tisseistä nyt keskustellaan. Kauniit ne on :)

Entä jos olisi pilkkopimeä etkä näkisi ap:n tissejä, mutta ottaisit ne takaapäin yhden kumpaankin käteen? Olisiko reaktio lievempi vai voimakkaampi kuin katselemisesta? :xmas:

Mulla on ihan just tommoset tissit. Rintaliivejä on vaikea löytää kun jos ne ostaa isomman tissin mukaan niin pienempi ei saa tukea ja jos taas ostaa pienemmän mukaan niin isompi tursuaa yli :( ja ihan on gynnarikin todennut että toinen rinta on B-kuppia (tai pieni C ) ja toinen on DD/F. Eikä tasan naurata tämä tilanne. En mielelläni riisu miesten nähden mutta onneks ei tarttekaan kun oon sinkku enkä harrasta irtosuhteita.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26023241:
Entä jos olisi pilkkopimeä etkä näkisi ap:n tissejä, mutta ottaisit ne takaapäin yhden kumpaankin käteen? Olisiko reaktio lievempi vai voimakkaampi kuin katselemisesta? :xmas:

Voi teitä naisia :D Taivas varjelkoot.

Majurilla on varaa joten laita vaikka vehkeestä kuva pöytään tai edes naamasta. Et uskalla minä laitan samantien.

On niin helppoa vittuilla, ei noissa tisseissä oikeasti ole mitään vikaa, ainoastaan kommentoijissa paljon.

Tappa inte hoppet.
Ingen människa har ett perfekt yttre. I det långa loppet är det det inre som räknas.
Den insiktsfulla partnern bryr sig inte om fasader.
Att alla "saker" sitter på rätt plats och fungerar är huvudsaken, oavsett deras utseende.

No eivät nuo kuvassa olevat rinnat tietenkään ole omani mutta tuolta ne näyttää kuitenkin.

Tiesin jo teininä että mun rinnat on jotenkin epänormaalit.

Eli kyseessä tubulaariset rinnat, jonkinlainen rintojen kehityshäiriö.

Hirveää kun koko rinta on pääasiassa pelkkää nännipihaa.