Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No varmaan joku mies ja nainen voi rakastaa pieniä ja isonännisiä rintoja. Jos rinnat ovat kuitenkin kuvan kaltaiset eli täysin epäsymmetriset, niin en ihmettele jos on kompleksejaEn muista mikä tuon tilan nimi on, mutta käsittääkseni jotkut ovat päässeet ihan julkisella puolella korjausleikkaukseen (ei mihinkään silikonileikkaukseen kuitenkaan), jos asian on todettu aiheuttavan psyykkistä ahdistusta. Tiedä sitten ovatko ajat koventuneet niin, ettei onnistu enää.
Minullakin on pienet rinnat ja olen nuorempana harmitellut niiden kokoa ja ollut tyytymätön niiden muotoon, mutta tässä painitaan ihan eri luokan sarjassa, jos tilanne on kuvan mukainen...
Monilla ihmisillä on kaikenlaisia komplekseja, tissit ovat hyvin kauniit. Esim, otti pikkuisen eteen, viisari heilhti samantien niin kauniista tisseistä nyt keskustellaan. Kauniit ne on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26023241:Entä jos olisi pilkkopimeä etkä näkisi ap:n tissejä, mutta ottaisit ne takaapäin yhden kumpaankin käteen? Olisiko reaktio lievempi vai voimakkaampi kuin katselemisesta? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26023270:Höylälautakin on paremman-näköistä kuin nuo utareet
no jaa, jotenkin uskon että miehistä on kivempi puristella tissejä kuin tollottaa niitä..Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26023270:Höylälautakin on paremman-näköistä kuin nuo utareet
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26023286:no jaa, jotenkin uskon että miehistä on kivempi puristella tissejä kuin tollottaa niitä..
no harvemmat ihmiset saa höylätystä lankusta muuta kuin tikkuja sormiinsa...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26023289:Kyl tissej puristelee mielllään, muttei höylälautoj
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26023303:kyllä mun mielestä noinkin pienet rinnat on kauniit.. en vaan tajua miksi nyt olen noilla nettisivuilla![]()
![]()