Mulla on kissa puussa.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kissa kiipes puuhun, ei ees korkealle mutko se ei tuu pois sieltä. Tai siis otin sen jo kerran sieltä alas mut se meni uuestaan... :xmas: Nyt en uskalla edes yrittää ottaa sitä pois ko istahtaa pyllylleen siihen oksalle ja alkaa huitoa etutassuilla. Emonsa kattelee puun juurella ylöspäin pää kallellaan ja odottelee... :snotty:

Minä olen joskus nuorena joutunut saman ongelman kanssa soittamaan paikalle palokunnan hissikorinsa kanssa. Kyllä hävetti. :ashamed:

Tämä nykyinen kissakin kyllä kiipeilee puuhun, mutta on ainakin tähän asti itse hoitanut itsensä sieltä puusta myös pois. Tämä on kyllä sellainen katti, että kiipeää tikapuita pitkin katollekin ja siellä sitten istuskelee katonharjalla katsellen meitä tyhmempiä halveksiva ilme naamallaan. :D

Ukkonen pakotti hetkeksi pois linjoilta :D

No mut siis tuo nököttää ihan matalalla, siis että mieki yllän siihen... Mies töissä ja veli sano että häntä ei kiinnosta onko joku minun "miljoonista" kissoista puussa vai kuussa ja jatko syömistä :|

Sieläpä istukkoon sitte, on sillä ainaki emo siinä vahtimassa, ei hievahtanukkaan vaikka ukkonen kävi päällä ja vettä tuli ko saavista kaatamalla. :xmas: