Mulla on maailman ihanin opettaja.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kyllä näin on, se on maailman reiluin ja viitseliäisin tapaus. En mä toki sitä hänelle itselleen kertonut, ettei vaan ylpistymään pääse :xmas:

Viitsii auttaa mua omalla tauollaan semmosessa aineessa, jota ei itse edes opeta mulle. Ja neuvoa muutenkin. Ja tarjoaa apuaan jopa kysymättä, ja kyselee miten sujuu. HIMPULA. Noita tommosia ei ole montaa :attn:

Eniten mua äimistyttää se, että joku tekee toisen hyväksi pyyteettömästi jotain. Mä luulin että sellainen ominaisuus on jo kuollut nykyihmisestä sukupuuttoon :o (tai vaihtoehtoisesti mun tielleni on sattunut ainoastaan lusmureita, sekin voi toki olla)

Mun päivä ja eräs kurssi on pelastettu B)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Nii tää on hauska tää palasta kun kehumisaiheet tai hyvät asiat ei kiinnosta. Mullakin on kauhean kivat opet ja ennenkaikkea huumorintajuiset.

Mulla on muutama, jotka on sen luokan pieruja, ettei tosikaan. Vittuilevat ihan suoraan päin näköä oppilaille :o Mutta tää yks on loistotyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Nii tää on hauska tää palasta kun kehumisaiheet tai hyvät asiat ei kiinnosta. Mullakin on kauhean kivat opet ja ennenkaikkea huumorintajuiset.

Mulla on muutama, jotka on sen luokan pieruja, ettei tosikaan. Vittuilevat ihan suoraan päin näköä oppilaille :o Mutta tää yks on loistotyyppi.
? Ihan totta? Meil on kyl oikeastaan kaikki hyviä tyypejä.

? Ihan totta? Meil on kyl oikeastaan kaikki hyviä tyypejä.

Joo, yks nauraa joka tunti, kun "ette te tiedä taaskaan. ette tiedä tätäkään. tämä on yleissivistystä :laugh: " Ja sen mielestä yleissivistykseen kuuluu jokainen hiirenpaska mitä maailmanhistoriassa on tapahtunut :saint: Ja jos joku menee ja vastaa VÄÄRIN, niin se NAURAA :xmas:

Joo, yks nauraa joka tunti, kun "ette te tiedä taaskaan. ette tiedä tätäkään. tämä on yleissivistystä :laugh: " Ja sen mielestä yleissivistykseen kuuluu jokainen hiirenpaska mitä maailmanhistoriassa on tapahtunut :saint: Ja jos joku menee ja vastaa VÄÄRIN, niin se NAURAA :xmas:

Mutta eikös lukion kuulu olla yleissivistävä oppilaitos?

Heidän tehtävänsähän se on sitä yleissivistystä opettaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Ja pöh, minun opettajapa on paras opettaja! Tapellaanko? :D

Mutta kyllä se on iso ero opiskeluun jos on hyvä tahi huono opettaja.

Tapellaan :D

On kyllä, ja mun mielestä on pirun reilua neuvoa mulle ihan oman hommansa ohi noita juttuja. No toki mä mäkisin vähän, että menee kohta toi yks kurssi perseelleen, kun en tajua yhtä asiaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Mutta eikös lukion kuulu olla yleissivistävä oppilaitos?

Heidän tehtävänsähän se on sitä yleissivistystä opettaa :xmas:

Eeeeeei... Kun ne pitää tietää etukäteen tietysti :D Ja ellei tiedä, niin se tapaus irvii ihan mielettömästi. Sitten se ihmettelee, kun sille ei haluta vastata... pienikin moka, niin se repeää ihan totaalisesti :kieh:

On kyllä, ja mun mielestä on pirun reilua neuvoa mulle ihan oman hommansa ohi noita juttuja. No toki mä mäkisin vähän, että menee kohta toi yks kurssi perseelleen, kun en tajua yhtä asiaa :saint:

Minun eräs opettaja piti minulle yksityistuntia vielä kymmenen aikaan illalla kun satuttiin samaan aikaan olemaan vielä koululla... :)

Minun eräs opettaja piti minulle yksityistuntia vielä kymmenen aikaan illalla kun satuttiin samaan aikaan olemaan vielä koululla... :)

Herranen aika. Kuka on kymmeneltä illalla koulussa? :o Meillä menee ovetkin kiinni jo paljon aiemmin... Vai sen yksityistunnin takiako sä sinne jäitkin?
:whistle: :D

Yhteistyössä