Mulla on maha niin kipeä, kun siellä on ilmaa, että oikeen itkettää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa nytte!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa nytte!

Vieras
Oon raskaana, alussa, ja vatsa pömpöttääkin jo niin että sitä on enää kohta turha peitellä. Kaikki siis on varmaan vielä kuitenkin turvotusta, ja ILMAA! Mulla on aina ollut vatsa todella, todella kipeä, kun siellä on ilmaa. Lapsesta asti. Nyt haluan saada siihen apukeinon. Millä siis helpoiten saa ilmaa pois vatsasta ettei olis niin vaikea olla koko ajan :(

[QUOTE="vieras";22426670]Jos olet lapsesta asti kärsinyt, niin etkö tosissaan ole keksiny keinoja? No mä koettaisin varovaista vatsasta hieromista. Ei ihan alhaalta, ku olet raskaana.[/QUOTE]

Lapsena ei haitannut kuitenkaan ihan näin paljoa, ja lapsena auttoi kun äiti heiroi vatsasta. Nyt se ei enää autakaan. :(

laktoosi-intoleranssi on todennäköisin. toinen tuollaisia oireita aiheuttava, joskin aikuisella harvinainen, on suolioireinen lehmänmaitoallergia. ja vilja-allergiakin tulee mieleen? erityisesti ruis voi aiheuttaa vaikeita ilmavaivoja. kontalleen vaan, kyllä se ilma sieltä lähtee!

[QUOTE="a p";22426691]Lapsena ei haitannut kuitenkaan ihan näin paljoa, ja lapsena auttoi kun äiti heiroi vatsasta. Nyt se ei enää autakaan. :([/QUOTE]

Ja lapsena ei silti ollut edes kovinkaan usein tätä vaivaa. Nyt on ollut melkein viikon putkeen!

Mee ruttuun lattialle. Jalat koukkuun vatsan alle ja lue siinä vaikka kirjaa. Tai tavottele varpaita, jalat suorassa ja kosketa käsillä varpaita.

Ja mä olen joo ihan tosissani :D Kärsinyt lapsesta asti myös tuollaisista hirveistä kivuista. Raskauksien jälkeen on helpottanut, eikä satu enää. Liekö suolet järjestäytyneet uudelleen :laugh:

[QUOTE="vieras";22426718]lähde kävelemään[/QUOTE]

Ai, sekö siihen auttaa! No pitääpä ihmeessä kävellä kaiken sen kävelyn lisäks mitä jo päivisin kävelen. En vaan tiiä kestääkö jalat sitte :D

Yhteistyössä