Mulla on niin paha olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppiina89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peppiina89

Vieras
Koko ajan saan kuulla kuinka joku on tehnyt positiivisen testin ja oottavansa vauvaa, kuinka nopeasti tärppäsi ja kuinka onnellisia ovat..

Minä joka olen 2 vuotta sitten jättänyt pillerit pois, en tule raskaaksi, en koskaan ole nähnyt raskaustestissäni kahta viivaa.. On vaan niin paha mieli, tuntuu että tässä elämässä ei oo mitään järkeä :( Joka kuukausi sama pettymys kun kuukautiset alkavat.. Pelottaa ajatus tulevaisuudesta ilman lapsia. :(

Voi että:( Se on kyllä kurjaa kun sitä plussaa ei tule, vaikka ei mitään muuta toivoisi niin paljon, kuin sitä! Pettymys kuukausi kuukaudelta on musertavaa:( Oletteko käyneet lääkärin juttusilla asian tiimoilta? Lääketiede antaa nykyisin monelle parille mahdollisuuden omaan lapseen. Tsemppiä!

Voimia! Yritä olla välittämättä, siitä että joku toinen onnistuu helpommin. Toistenkin puolesta pitäisi osata olla iloinen, vaikka se on niin kauhean vaikeaa. Lapsi on lahja joka tulee kun aika on oikea. Kyllä se vielä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja t-79:
Voimia! Yritä olla välittämättä, siitä että joku toinen onnistuu helpommin. Toistenkin puolesta pitäisi osata olla iloinen, vaikka se on niin kauhean vaikeaa. Lapsi on lahja joka tulee kun aika on oikea. Kyllä se vielä tulee.

Olen iloinen ja onnellinen heidän puolestaan, joille lapsi on suotu, mutta välillä tulee päiviä ku vaan tuntuu ettei jaksa enään.

Minulla on jo yksi 6-vuotias poika ja toista lasta on se 6 vuotta yritetty :( ei mitään. Päätimme ettemme enää yritä, joten jätin työni ja lähden hakemaan ammattia. Minä hyväksyn jos saan vain yhden, mutta 6 vuodessa kerkesin sen oppia jo hyväksymään. Oletteko käyneet tutkimuksissa? hedelmöityshoidossa? Onnea yritykseen.

Yhteistyössä