Mulla on kamalaa mies

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
hän meni stressin/remonttin jälkeen hakemaan,herkkuja kaupoista ja toi juustokakku lapsille karkkia ja limsaa |O nyt lapset syövät pahaa ruokaa ja mäkin lihoon kun en kestää lla syömättä toi meijän lähikauppan juustokakku :p se on vaan niin ihanaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
ja mä taas herkutelen vaikka ei saa |O
Bad Virgin mä koht itsekin tulen raskaksi :D mä haluan kans herkutella :p ja palllljon :p :p

Niin,hitsi kun mä muistelen niitä aikoja kun odotin söin just mitä halusin ja koska halusin :snotty: ja mieskin oli hilja :whistle: toisin kuin nyt :/ :D

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mun vauvasta tulee sellanen sokerivauva tätä menoa,varmaan joku 5kg pötkäle :o :o :o

:o Älää.. Pidät yhden herkkupäivän viikossa.Eikä silloinkaan ahmita mitään. :D

No ei 5kilon vaavi ole mikään kauhea,mun tytsy painoi 4800g :whistle: ei tosin ollut sokerivauva :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Mun vauvasta tulee sellanen sokerivauva tätä menoa,varmaan joku 5kg pötkäle :o :o :o

No ei 5kilon vaavi ole mikään kauhea,mun tytsy painoi 4800g :whistle: ei tosin ollut sokerivauva :xmas:

Ää,mun paikat olis muussia sen jälkeen,jos mä sellaisen synnyttäisin :laugh: :$

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:

Ää,mun paikat olis muussia sen jälkeen,jos mä sellaisen synnyttäisin :laugh: :$

Niin mäkin luulin,met toisin meni :D

Yhteistyössä