P
"plääh"
Vieras
Mulle tuli heinäkuun puolessa välissä nettitikku ja mobiililaajakaista Saunalahdelta. Vehe pelitti moitteettomasti ekan reilun viikon ja sen jälkeen ei ole 3g verkkoa löytänyt. Itse liittymä toimii toisella tikulla ihan hyvin, mutta tikku ei toimi.
Olen tehnyt ainakin 5 vikailmoitusta ja aina vastaus on että päivitys on tulossa nettitikkuun ja ei voi kun odottaa ja lupausta ja lupausta... Tätä samaa on nyt kestänyt reilu kuukauden. Musta ei ole enää reilua pitää ihmistä ylikuuukautta ilman toimivaa tikkua, uutta tikkua eivät kuulemma VOI antaa. Onneksi on miehen tikku välillä käytettävissä niin saa laskut yms hoidettua.
Miten toimisitte tilanteessani? Irtisanoisitteko liittymän?
Olen tehnyt ainakin 5 vikailmoitusta ja aina vastaus on että päivitys on tulossa nettitikkuun ja ei voi kun odottaa ja lupausta ja lupausta... Tätä samaa on nyt kestänyt reilu kuukauden. Musta ei ole enää reilua pitää ihmistä ylikuuukautta ilman toimivaa tikkua, uutta tikkua eivät kuulemma VOI antaa. Onneksi on miehen tikku välillä käytettävissä niin saa laskut yms hoidettua.
Miten toimisitte tilanteessani? Irtisanoisitteko liittymän?