Mulla on olo että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko liian lihava vai onko minussa jokin muu vik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko liian lihava vai onko minussa jokin muu vik

Vieras
haluaisin keskustella jonkun kans.. kertoa että minua ottaa päähän todella moni asia.. ja kertoa kuinka rankka menneisyyteni painaa. Mutta ei ole ketään kelle kertoa. Ketään kelle oloani voisin purkaa. Ketään joka voisi lohduttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sori:
No tota tota. Ystävyys on vuorovaikutteista ja kuulostat vähän siltä, että kaipaat vaan roskatynnyriä...?

no vaikka niin sitten..

Mutta silloinhan nikkisi olisi: "olenko liian lihava vai onko minussa jokin muu vikana kun en roskatynnyriä löydä (vierailija)

Vastaus tulikin tuossa. Tunnen muutaman ihmisen, jolla on kaikki aina huonosti tai tykkäävät vuosi toisensa jälkeen keskustella vaikeasta lapsuudestaan. Sellaista jaksaa vain pieninä annoksina. Minulla on yksi kroonisen masentunut ystävä, mutta hänen kanssaan on ihan antoisaa, kun hän muistaa kysellä myös minun kuulumisiani eikä muutenkaan valita koko ajan. Koen että saan siitä suhteesta itsekin jotakin. Minulla on myös ollut vaikea lapsuus, mutta olen käynyt ne asiat läpi terapiassa, enkä jaksa jauhaa niitä enää, vaikka vaikeiden kokemusten jäljet tunnenkin vielä välillä.

Yhteistyössä