Mulla on pahoja, erittäin PAHOJA ajatuksia päässä ja pian tekoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahatar

Vieras
Mä olen ajatellut tänään seuraavia asioita - kaadun tahallani portaissa. - Lyön itseäni useita kertoja mahaan. - Juon kaapista alkoholia. - ajan auton "vahingossa" ojaan,puuhun,aitaan.. - ranteiden viiltelyä ja lääkkeiden yliannostusta... Ja kaikki vain siksi että mä en jaksa olla paksuna ja olen alkanut vihaamaan itseäni ja tätä lasta. Koska kärsin, kärsin niin paljon, että juoksen vähän väliä oksentamassa.. Mä pelkään että vielä toteutan jotain näistä. Kukaan ei ota tosissaan. Noh sitten huomaavat kun jotain tapahtuu, olisi varmaan kannattanut kuunnella mua aikaisemmin.. Jos tää lapsi ei tuu ulos hyvällä niin sitten pahalla, tai erittäin pahalla. Koska mua ei enää kiinnosta !!!!! Terveisin: pahatar rv 38+5

Sun kannattaa mennä lääkäriin. Ei se kaikki todellakaan muutu välttämättä hyväksi, kun vauva syntyy. Ei ole mitään järkeä sun nyt satuttaa itseasi ja saada pahassa tapauksessa massiivista verenvuotoa ja ehkä kuolla. Mutta jos sinusta ei ole hoitamaan vauvaa sekavan mielentilasi takia, niin sinun ei ole pakko, vaan voit sen antaa pois ihan hyvin. Hae nyt jotain apua äläkä hölmöile.

Minusta on huolestuttavaa, että noin itsetuhoinen ihminen hoitaisi vauvaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ahhahahahahahahahaha, kai nyt jaksat reilun viikon odottaa???? mee lääkäriin ja sano että ottakaa se lapsi heti sektiolla pois. 20 min ja vauva sylissä.

toisaalta taas jos et heittäny sairasta läppää, olisi parempi jos koko vauva otettais sulta pois eikä annettais takasin!!!!

Peesailen Keijupöllyä, että kannattaa hakea apua, koska tuo olotila ei ole normaali, ja saatat saada siihen helpotusta nopeastikin, eikä tuo välttämättä mene itsekseen ohi. Vauvan synnyttyä saattaa pahetakin. Ei siis kannata kärvstellä tuskissa, vaan hakea sitä apua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä