mulla on syömishäiriö :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fat

Vieras
Tämä on jo ihan kauheeta. Ahmin ja ahmin ja syön ruokaa jatkuvasti. Äskenkin kävin nopealla asioilla ja tulin mcdonaldsin kautta kotiin. Aterian syötyäni joudun piilottamaan roskat ettei mies saa selville minun taas syöneen. Kohta pitää lähteä taas juokseville asioille ja mietin jo mitä seuraavaksi tilaan ruokaa :(

Tämä on alkanut menemään sairaaksi jo siinä määrin, että ruoka kun ruoka, sitä on syötävä ja paljon. Kotiruokaa otan lautasellisen ja sitä ei voi koskaan jättää syömättä. Niin on kotonakin jo opetettu, että lautanen tyhjäksi.
Eilen illalla söin 200g sipsipussin tosta noin vaan ja sen jälkeen mietin että mitäs seuraavaksi söisi.
Ylipainoa on kertynyt tässä 2 vuoden aikana 30 kiloa. Se on ihan tajuton määrä.
Piilottelen ja valehtelen syömisiäni muille. En vaan voi kertoa totuutta. Syön vaikka minulla ei ole edes nälkä.
Kaikista kurjimman tilanteesta tekee se kun olen nyt raskaana. Annan itselleni luvan syödä koska vauva tarvitsee sitä. Ei vauva oikeasti tarvitse sitä rasvan ja hiilarin määrää mitä nyt saa! Minulla on verensokerinseuranta laitteet kotona ja toistaiseksi on hyvänä sokerit pysynyt. Viime raskaudessa oli rd joten sain nyt automaattisesti laitteen kotiin. Tällä syömismäärällä ei kyllä taida sokerit ja vauva hyvin voida :(

Oli tilanne mikä tahansa, haen lohdun syömisestä. Syön kun olen yksin (lapset nukkumassa illalla, mies töissä jne) Syön kun olen tehnyt jonkun suuren urakan, syön aina ensin jotain muuta ennenkun alan herkutella. Ei makeaa ennen ruokaa. Vaikka minun ei ole edes nälkä, se ruoka on syötävä ennenkun voin avata karkkipussin. Turhia kaloreita ja hiilareita. En kestä enää. Paino senkun nousee vaan ja tässä raskaudessa ei saisi edes nousta koska sitä on jo tarpeeksi omasta takaa!

Tunnusta miehellesi ja anna miehelle kaikki rahat sekä mies hoitaa kaikki ostokset, et voi tehdä mitään huomaamatta. Toinen vaihtoehto on, että et saa nostaa rahaa ja mies tarkistaa aina tilisi, mitä olet ostanut ja mistä. Et voi valehdella.

Tutulta kuulostaa. Ruokaa syön aikalailla normaalisti, mut sitte sokeripitoisia herkkuja, suklaata ym.. Pizzaa (ja sen kans aina limsaa) on kans menny liikaa.

Katylinan ehdotus on kokeilemisen arvoinen, mut siinä tarvii sit miehen olla lujana tarvittaessa.

Yhteistyössä