E
Ei todellakaan jaksa
Vieras
Mulla oli kahden viikon kestävä flunssa ja siihen liittyi myös kurkkukipu. Ensin toinen puoli ja sitten toinen puoli. Kipu yltyi iltaa myöten niin kovaksi, että yhdenkin yön valvoin kun kipu säteili korviin saakka. Noh, kunnon hoitajana sinnittelin enkä mennyt lääkäriin ja kipu meni sitten parissa viikossa ohitse niin, että eilen oli ensimmäinen päivä kun kurkkuun ei enää sattunut hitustakaan.
Kunnes tänä aamuna kun heräsin. Nyt se on taas kipeä, molemmin puolin, ja tosi kipeä onkin. Kipu tuntuu omituisesti kielen alla tai tuolla toisessa päässä niin että keilen liikuttelu tekee kipeää. Kurkussa tuntuu niellessä palan tunne ja koskee.
Mä en kestä tätä taas! Mikä voi olla näin pitkäkestoinen kurkkukipu?? Onko tätä liikkeellä? Miten tästä pääsee eroon?!!!!
Kunnes tänä aamuna kun heräsin. Nyt se on taas kipeä, molemmin puolin, ja tosi kipeä onkin. Kipu tuntuu omituisesti kielen alla tai tuolla toisessa päässä niin että keilen liikuttelu tekee kipeää. Kurkussa tuntuu niellessä palan tunne ja koskee.
Mä en kestä tätä taas! Mikä voi olla näin pitkäkestoinen kurkkukipu?? Onko tätä liikkeellä? Miten tästä pääsee eroon?!!!!