Mulla on tänään synttärit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentaa

Vieras
En kuulu facebookiin, jossa ilmeisesti on hulppea onnittelukurlttuuri. Mua ei ole onnitellut kukaan, mies ei ollut edes tehnyt lapsen kanssa mulle korttia. Ei kahvia sänkyyn, ei onnen toivotuksia, ei mitään. Kukaan kaveri tai sukulainenkaan ei ole onnitellut.

Ei ole merkittävä vuosiluku kyseessä, mutta ois ollu kiva esim. mennä miehen kanssa syömään tai saada kukkia tms. Mutta meillä ei ole yhtään rahaa, ens maanantaina vasta saadaan. Oisin leiponut itelleni kakun, mutta eilen loppui rahat kesken ruokaostosten. :(

Joten, hyvää syntymäpäivää minä.

Onnea syntymäpäivänäsi! Tiedätkö, minulla oli viime viikolla synttärit. Ei viestejä, ei kortteja, ei lahjaa, ei mitään. Ei keltään yhtään mitään.

Töissä join tauolla yksinäni kahvia ja mietin, että hyvää syntymäpäivää minulle. Lähes itkin silloin, se tuntui niin lapselllisen pahalta. Sitten pyöräilin kotiin ja ajattelin, että ei se haittaa. Ei ole haitannut ennenkään. Ja kuitenkin kyyneleet valuivat.

1118914ejlbnc9ygd.gif

Hyvät syntymäpäivät toisellekkin Oinaalle :)

Eipä ole täälläkhän paljoa puhelimet soineet onnittelujen vuoksi. Toisaalta ei sitä niin kaipaakkaan kun ikää jo tullut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hurjasti paljon onnea sulle! :))) Ihmiset on vaan niin kiireisiä nykyään, kaikki luulee et fb kyllä muistuttaa synttäreistä. Ellei oo siellä niin helposti muilta unohtuu. Yritä olla ottamatta henkilökohtaisesti. Vietätte sitten myöhemmin kivan ravintolaillan miehen kanssa. :)

Yhteistyössä