Mulla on tosi paha mieli, miehellä synttärit ja en ostanut lahjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippoliina

Aktiivinen jäsen
25.01.2005
3 041
0
36
Hausjärvi
Mulle siis on vaan todella tärkeää ostaa miehelle lahja synttärilahjaksi. Nyt kävikin niin, että tänään synttärit, eikä lahjaa ole, kun ei ole rahaa.
Itsellä on vaan niin paha mieli, ensimmäinen kerta kun jäi lahja ostamatta.

Mies kyllä sanoo, ettei haittaa, eikä tarvitse mitään, mutta silti. :(

Kyllähän sen lahjan pystyy tekemään, vaikka ei kamalasti rahaa olis. Täytekakku, omatekoiset sukat, joku juttu minkä teet vain miestä varten. Vastahan sä tuolla jossain ketjussa kerroit että leivot jo pipareita ja joulutorttuja, eikö sellaista voi tehdä miehen synttäreitä varten?

Ei kaikkeen tarvitse rahaa, jos on mielikuvitusta.

Meilläkin tänään miehen synttärit eikä lahjaa.
Tiesi kyllä asiasta ja oli itsekin sitä mieltä että olisi melkein pahoillaan jos nyt jotain ostelisin hänelle.
Isänpäivänä oli useampikin lahja.
Kaikilla lapsilla juuri olleet synttärit lahjoineen ja useampine kekkereineen joten rahanmenoa ollut tässä joulunalla ihan kiitettävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Meilläkin tänään miehen synttärit eikä lahjaa.
Tiesi kyllä asiasta ja oli itsekin sitä mieltä että olisi melkein pahoillaan jos nyt jotain ostelisin hänelle.
Isänpäivänä oli useampikin lahja.
Kaikilla lapsilla juuri olleet synttärit lahjoineen ja useampine kekkereineen joten rahanmenoa ollut tässä joulunalla ihan kiitettävästi.

Meillä mies kaipaisi talvitakkia, ja sellasen olisin koittanut jostain löytää...mutta nyt ei onnistu.

Isänpäivänä me annettiin lasten kanssa lahjaksi kuvamuki ja itse tehtiin kortit.

Mulla itsellä oli just nimpparit ja normaalisti mies olis tuonu mulle ruusun nimipäivänä, mutta tänä vuonna jäi sekin väliin.

Kyllä se harmittaa, kun on ihan ensimmäinen kerta, kun en lahjaa ostanu. Ostin jopa lahjan ennen kun alettiin seurustelemaan...mutta sillon mä asuin vielä kotona ja rahatilanne täysin eri...

Yhteistyössä