Mulla on ulkomaalainen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:
Niin mullakin. Vaan miksi minulle tuli sellainen olo, että ap:n mielestä se hienoin asia on siinä miehen ulkomaisuudessa?

Phöh. Eikä ole. :D Ihan muuten vaan vähän provosoivammasti kirjoitin. :laugh: Eipä tuo mitenkään eksoottinen ole kun kalsareissaan makaa sohvalla ja seuraa futista. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:
Niin mullakin. Vaan miksi minulle tuli sellainen olo, että ap:n mielestä se hienoin asia on siinä miehen ulkomaisuudessa?

Phöh. Eikä ole. :D Ihan muuten vaan vähän provosoivammasti kirjoitin. :laugh: Eipä tuo mitenkään eksoottinen ole kun kalsareissaan makaa sohvalla ja seuraa futista. :xmas:

Siinä se taas tuli todistettua että ruoho ei ole vihreämpää aidan takana eikä missään! Aina samat kalsarit ja sohvalla seurataan jotain idioottimaista potkupalloa!

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Siinä se taas tuli todistettua että ruoho ei ole vihreämpää aidan takana eikä missään! Aina samat kalsarit ja sohvalla seurataan jotain idioottimaista potkupalloa!

Juurikin näin. :D Ei ne sen kummallisempia otuksia ole missään nuo miehet. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja pian mietit kun ongelmia alkaa kasaantua juuri miehen ulkomaisuuden vuoski.. ite en ikunä pystyis ottaa ulkomaalaista miestä

Niin. Ruotsalaiset, britit, italiaanot, afrikaanot - kaikki samaa kastia. Vaan Suomimies rulaa. :laugh:

Yhteistyössä