mullahan nyt naapurit on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiskunneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niiskunneiti

Vieras
yks kai ihastunut tai jotain,tein selväksi etten ole kiinnostunut.Nyt toinen naapuri on ruvennut moikkailemaan niin rapussa kuin kaupungilla,no se ei nyt ole varmaan ihastunut mutta sekin nyt ykskaks ruvennut moikkailemaan.
Toi naapuri jolle pakit annoin on jotenkin pelottava ja tää mikä nyt on ruvennu moikkaamaan ni asuu kai äitinsä kanssa ja on siis aikuinen mies,no äitinsä katto vähän pahasti mua kun poikansa sano mulle moi kun tuli rapussa vastaan,voin kuvitella miten se äiti heti ruvennu kuulustelee poikaansa et mitä toi nyt oli:D

Eikös naapureiden moikkailu kuulu jo ihan hyviin tapoihinkin? Minä ainakin moikkaan kaikki naapurit - niin miehet kuin naisetkin - vaikka en olekaan niihin ihastunut. Tai en ainakaan tunnusta... :)

en mä nyt meinannut et ne kummatkin olis ihastuneita mutta toi toinen kyl on,on sen ihan selväks tehnyt.Annoin pakit sille. Ja en oleta et toi toinen olis ihastunut tai jotain mut hassua vaan kun ihan ykskaks ruvennu moikkailemaan,ei siinä mitään tietysti moikkailen takas.

Täälläpäin moikkaillaan kans ainakin oman pihapiirin väkeä, ja kun kaupungissa asuttiin niin saman pihapiirin ja oman talon asukkaat yleensä moikattiin myös.

Kamalaa, ajattelikohan ne että olen niihin kaikkiin ihastunut...? (tirsk)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26158904:
Eikös naapureiden moikkailu kuulu jo ihan hyviin tapoihinkin? Minä ainakin moikkaan kaikki naapurit - niin miehet kuin naisetkin - vaikka en olekaan niihin ihastunut. Tai en ainakaan tunnusta... :)

No on on,en mä sitä meinannukaa.Kyllähän mä nyt muitakin naapureita moikkailen tai en nyt tiett kaikkia mu.Joillekin kun sanonu moi ja ne ei ole vastannu takas ni en mä sellasille sit enää jaksa toistaa kun ei saa vastausta.

Voi luoja! Ettekö te nyt tajua etten mä nyt kuvittele et mun kaikki naapurit olis ihastuneita muhun!! Tää yks kyllä on kun pyysi treffeillekin mutta annoin pakit! Kaikille naapureille moikkaan,tai niille jotka nyt moikkaa takasin.

[QUOTE="Pollyanna";26159067]Pitää varmaan laittaa varulta tekstarit naapureihin tästä asiasta. "Vaikka moikkailen, niin en ole vailla. En miestä enkä naista. terveisin minä"[/QUOTE]

Meillä on pihatalkoot huomenna. Voisin pitää siellä infotilaisuuden asian tiimoilta: sanon moi, mutta en kaipaa sellaista seuraa, en miehistä enkä naisista :). Kiipeän vaikka mattotelineen päälle niin ääneni kantaa kauemmaksi.

Yhteistyössä