mulle soitettiin seurakunnasta.... ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kk

Vieras
Elikkäs mulle soitettiin eilen seurakunnasta ja kysyttiin että voiko tulla käymään täällä tervehtii tytärtämme kun täyttää pian vuoden...
niin millä perusteella ne valitsevat kenen luone menevät käymään.... ja miksi tulevat?

täällä kiertäävät kaikki seurakuntaan kuuluvat tietyn ikäiset. Joitain poikkeuksia oli miksi eivät saa kaikkia yhteystietoja mutta siis kaikki joiden tiedot heillä niin kyläilevät. Tosin täällä käyvät vähän isompia tervehtimässä kotona.

Saattavat haluta kertoa millaisia kerhoja ja toimintaa heillä on lapsille ja äideille ja muutenkin onnitella lasta. Itse ottasin vastaan kyllä. :) Sen jälkeen ainakin tietää tarkemmin että mitä niillä on tarjottavana ja kiinnostaako vai ei.

Ihan sen perusteella, että tyttäresi on vuoden ikäinen, seurakunnassanne on päätetty perhetyön merkeissä käydä kaikkien yksivuotiaiden luona. Se vois yhtä hyvin olla kymmenvuotiaat tai 70-vuotiaat, mutta itse kun istun seurakuntamme kasvatusasiain johtokunnassa niin olemme todenneet, että nykyaikana taaperoiden perheet on paras kohderyhmä kun koululaiset saa tarvitsemansa koulusta ja 70-vuotiaat on nykyään niitä harmaita panttereita, jotka matkustelee ympäri Eurooppaa ja Afrikkaa eikä ole lainkaan kotona.

Yhteistyössä