Mulle soitettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kas kummaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kas kummaa

Vieras
eilen, kun yks tuttu lähetti viestin ja kysy, saako joku sen tuttavuus soittaa jostain innostavasta ideasta, on kuulemma muuttanu monen elämän rikkaammaksi ja mahtavaksi.
Tää naissoittaja olisi halunnut tulla käymään, mutta mulle ei sopinut. Joten yritin kysellä mistä on kysymys???ei millään meinannu kertoa,haluaa tavata . Sain kuitenkin lypsettyä, että jotain myyntihommaa, jossa 400 tuotetta, josta voi valita myytävän, jus joo...tapaaminen siis auki..
Tietäskö kukaan kertoa, mistä vois olla kyse??

Alkuperäinen kirjoittaja kas kummaa:
eilen, kun yks tuttu lähetti viestin ja kysy, saako joku sen tuttavuus soittaa jostain innostavasta ideasta, on kuulemma muuttanu monen elämän rikkaammaksi ja mahtavaksi.
Tää naissoittaja olisi halunnut tulla käymään, mutta mulle ei sopinut. Joten yritin kysellä mistä on kysymys???ei millään meinannu kertoa,haluaa tavata . Sain kuitenkin lypsettyä, että jotain myyntihommaa, jossa 400 tuotetta, josta voi valita myytävän, jus joo...tapaaminen siis auki..

kuulostaa samalle millä meidän tuttu tuputtaa amwayta. Elä vaan sekaannu.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Juu GNLD on pikkasen "avoimempi". Kertovat siis herkemmin, et mistä tuotteista on kyse.

Amway markkinoi itseään suoraan rahantekovälineenä, eikä niinkään hyvien tuotteidensa perusteella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikille. Mäkään en ollenkaan tykänny, kun niin epämääränen keskustelu oli, siis saa jäädä.

Onkohan joku sitten muka oikeasti innoissaan, että hei mitähän jännää sieltä tulee? Ei ihan tosiaan istu suomalaisuuteen :D

Juu ja toi "muuttanut elämän rikkaammaksi ja mahtavammaksi" :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kaikille. Mäkään en ollenkaan tykänny, kun niin epämääränen keskustelu oli, siis saa jäädä.

Onkohan joku sitten muka oikeasti innoissaan, että hei mitähän jännää sieltä tulee? Ei ihan tosiaan istu suomalaisuuteen :D

Juu ja toi "muuttanut elämän rikkaammaksi ja mahtavammaksi" :saint:

tätä se tuttava hehkuttaa ja intoaa. Ravaa alvariinsa ties missä kursseilla ja puhuu rahasta (ei oo kyl rouvan taloudessa näkyny). Oudon kauan kestäny se luvattu rikastuminen. Kun edelleen jaksaa kinuta itselleen myyjiä joista kai sen rahan pitäs tulla.

Mulle kans yks puolituttu on soitellu jo reilu vuoden ajan melkein joka kuukausi ja kans sanonu että haluais kertoa yhdestä jutusta jolla saa lisätuloja itselleen. Oon aina kieltäytyny ja silti jaksaa soittaa uudelleen ja uudelleen. Kun puhelimessa on kysyny että minkälaisesta jutusta on kyse niin aina sanoo että haluaa tulla kotiin näyttämään. Oon aavistellu että on jotain myyntijuttua ja mä en sellaiseen ala. Eikä oo ees mitään rahapulaa että lisärahaa tarttis...onkohan se just toi firma sitte...?

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Mulle kans yks puolituttu on soitellu jo reilu vuoden ajan melkein joka kuukausi ja kans sanonu että haluais kertoa yhdestä jutusta jolla saa lisätuloja itselleen. Oon aina kieltäytyny ja silti jaksaa soittaa uudelleen ja uudelleen. Kun puhelimessa on kysyny että minkälaisesta jutusta on kyse niin aina sanoo että haluaa tulla kotiin näyttämään. Oon aavistellu että on jotain myyntijuttua ja mä en sellaiseen ala. Eikä oo ees mitään rahapulaa että lisärahaa tarttis...onkohan se just toi firma sitte...?

Sehän se. Tai joku muu niistä viidestä samanlaisesta, jotka muuttavat koko elämän kuin vaaleanpunaiseksi uneksi. Mitään ei tartte tehdä, ja hips vaan tilille napsahtaa joka kuukausi 2000-7000 euroa ylimääräistä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
amway..? :kieh:

peesi... mua huijattiin lähteen sellaseen ihme tilaisuuteen just tollain epämääräisesti :/
Mulla karvat nousee pystyyn näitten verkostomarkkinointi tapausten kans!!! Täyttä huijausta, ei kaikki voi rikastu tolla tässä pienessä suomen maassa... ainoastaan idean isät ja röyhkeät ihmiset menestyvät siinä!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Juu GNLD on pikkasen "avoimempi". Kertovat siis herkemmin, et mistä tuotteista on kyse.

Amway markkinoi itseään suoraan rahantekovälineenä, eikä niinkään hyvien tuotteidensa perusteella ;)

juu ei oo toi GNLD kyl yhtään sen fiksumpi... tai no en tiä ku yks suurista guruista hukku taannoisina vuosina, mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja km:

Sehän se. Tai joku muu niistä viidestä samanlaisesta, jotka muuttavat koko elämän kuin vaaleanpunaiseksi uneksi. Mitään ei tartte tehdä, ja hips vaan tilille napsahtaa joka kuukausi 2000-7000 euroa ylimääräistä :xmas:

Juu niin se kehui, että mitään ei tarvii tehdä, että vie niin vähän aikaa viikossa että sopii hyvin 3 alle kouluikäisen äidillekin... :/ vähä epäilyttää ja oonkin kieltäytyny joka kerta. Nyt on pitkä aika ku viimeksi on soitellu asiasta :D ehkä jo meni perille ettei kiinnosta.

Yhteistyössä