Mulle soitti joku pösilö

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sillä oli numeronlähetys päällä vieläpä, vastasin ja sieltä kuulu että sie oot sitte kaunis. Sanoin että vai niin ja aijoin jo sulkea ko kysy sitte että oliko se mies sinun vieressä joku tärkeäki henkilö, sanoin että joo, aviomies. Mietiskelin että se on varmaan nähny meät kaupassa nyt aamulla, kysyin sitte että kuka se on ja mistä se minun numeron on saanu, väitti että tunnen sen kyllä... Jotaki siellä hihitteli ja sano että soittaa paremmalla ajalla, kuuli vissin tuon minun miehen äänen ko se tuli mulle jotaki sanomaan... Ehin kyllä sille soittajalle sanoa ettei tuu parempaa aikaa, mutta se lättäs luurin korvaan.

Nyt minua vaan häirittee kuka se oli, sen numerolla ei löytyny mittään tietoja... Eikä miehenkään puhelinmuistiosta löytyny sitä numeroa, eikä veljen. Tiiä sitte, mikä tuttu oli... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei varmaan kovin tuttu ollu jos ei kerta sun miestä tienny...

No ei varmaan mikään kovin tuttu kyllä juu, paljon vaan on nuita "tuttuja" muutenki vaan jotka tuskin on tietosia mitä minun elämään nykyään kuuluu... Jotaki vanhoja kavereita tms... Niitä olen nyt selannu mielessä läpi.

No nyt se soitti, "paremmalla ajalla" ... Kysy minua treffeille. Tai jotaki... Noh syömään halus viä. Sanoin että olen varattu ja mulla mies kyllä vie minut syömään jos on nälkä ja sanoin ettei tarvi soitella ennää, nyt mie vuorostaan löin luurin korvaan, tuli tekstari perässä että soitellaan taas. Voi ketun vittu. |O
Mies tuossa sano että jos vielä soittelee nii hän vastaapi, tai sitte soittelee ite sille jos ei mene muuten perille... Taitaa mulla mennä taas kerran numero vaihtoon... :headwall:

Yhteistyössä