mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Kaikella kunnioituksella, mut jos sä edes pidät seksistä rahaa ottamista vaihtoehtona niin oletko koskaan miettinyt josko maineen syy olisit sä itse, ei pelkästään ne jotka juoruaa?

sain maineen jo silloin kun olin neitsyt joten ei se vika minussa ole. yksinkertaisesti kaikki hyvännäköset mimmit jotka EI ANNA sulle ovat huoria ;)

Tarkotin muuten kun jossain yläasteella B) Kyl mun mielestä jo ajatusmaailmasta jotain kertoo jos on valmis seksistä maksua ottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Tarkotin muuten kun jossain yläasteella B) Kyl mun mielestä jo ajatusmaailmasta jotain kertoo jos on valmis seksistä maksua ottamaan.

noh, se on kuule verrattavissa nykymeininki miesten keskuudessa teini-ikään millainen märy alkaa kun ei annakkaan :kieh:
eikö se oo aika halpaa ku ilmaseksi jakelee?
joudun muuten poistumaan kohta töihin joten älkää ihmetelkö jos ei näy =)

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
huomenna se aprilli päivä vasta on.. :whistle: :saint:

Niin on ja mun miehen ja hänen kaksoissiskon synttärit :D

Oho, onko niillä ihan samana päivänä synttärit? :whistle: :saint: :laugh: :laugh: :laugh:

On,miten niin?
Yrititkö olla jotenkin vitsikäs vai :xmas:

No en, mä en ole vitsikäs vaikka yrittäisin, joten en edes yritä :kieh:

Aha,no ota nappi jos se helpottais :xmas:

*tarjoo Bädiksellekin*

En mä sellaisia käytä :whistle: :D

Oho, onko niillä ihan samana päivänä synttärit? :whistle: :saint: :laugh: :laugh: :laugh:

On,miten niin?

*tarjoo Bädiksellekin*

Emmäkään, mut välillä tuntuu et kannattais :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
no sinä teet niinku susta parhaimmalta tuntuu, mutta itte henkilökohtaisesti en ottas maksua..en vain pystys elään sen asian kans ja varsinkaan kun on lapsia!!

miten se asian muuttaa jos ei olisi lapsia?

emmä tiä...en osaa oikein itekkää selittää :D :ashamed: mun mielestä se vain on jotenki viä enemmän kamalempaa ottaa rahasta kun on lapsia.

No kannattaakohan tuota edes miettiä että onko se huoraamista vai ei? Rahan ottaminen seksistä on aina huoraamista. Oli sitten kyseessä kuinka komeet kollit ja killit tahansa.

Eli huorahan sinä sitten olisit. Ainakin yhden kerran.

no sinä teet niinku susta parhaimmalta tuntuu, mutta itte henkilökohtaisesti en ottas maksua..en vain pystys elään sen asian kans ja varsinkaan kun on lapsia!!

miten se asian muuttaa jos ei olisi lapsia?

emmä tiä...en osaa oikein itekkää selittää :D :ashamed: mun mielestä se vain on jotenki viä enemmän kamalempaa ottaa rahasta kun on lapsia.

ymmärrän ehkä jotenki mitä ajat takaa mut ois ollu niin kiva kuulla perusteluja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

On,miten niin?

*tarjoo Bädiksellekin*

Emmäkään, mut välillä tuntuu et kannattais :laugh:

No töissä saan purkaa pahimmat paineet :kieh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri beesshhinä:
No kannattaakohan tuota edes miettiä että onko se huoraamista vai ei? Rahan ottaminen seksistä on aina huoraamista. Oli sitten kyseessä kuinka komeet kollit ja killit tahansa.

mikä siinä huoran ammatissa oikein on niin pahaa? jos maksaa veroja ja nauttii seksistä? tuskin nyt huoratkaan ihan kaikkien kans suostuu meneen sänkyyn vaik mitä maksettas...

Minulta nyt ei mitään ole kysytty, mutta en käsitä näitä "ilmaiseksi antaisin mutta rahasta en" -mielipiteitä. Meikäläisen pepulla ja pärställä nyt ei rahaa sentään ole tarjottu, mutta ilmaiseksi on joskus päässyt antamaan ja panemaan. En todellakaan tajua, mitä eroa on siinä, ottaako rahaa vai ei, jos muutenkin jakelee? Eri asia sitten, onko se ilmaishuorana olokaan niin mairittelevaa kenellekään tai kenenkään lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri beesshhinä:

mikä siinä huoran ammatissa oikein on niin pahaa? jos maksaa veroja ja nauttii seksistä? tuskin nyt huoratkaan ihan kaikkien kans suostuu meneen sänkyyn vaik mitä maksettas...

No ehkäpä huorille on siksi sellainen maine, koska kautta aikojen se on ollut sivistymättömien ja ns. heikompi osaisten ammatti. Ja juu, nykyäänhän on näitä luksus huoria, ns. seuralaispalvelun puitteissa toimivia. Mutta huora on aina huora. En mä tiedä onko siinä mitään pahaa periaatteessa, mutta iljettävää ja vastenmielistä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
No ehkäpä huorille on siksi sellainen maine, koska kautta aikojen se on ollut sivistymättömien ja ns. heikompi osaisten ammatti. Ja juu, nykyäänhän on näitä luksus huoria, ns. seuralaispalvelun puitteissa toimivia. Mutta huora on aina huora. En mä tiedä onko siinä mitään pahaa periaatteessa, mutta iljettävää ja vastenmielistä se on.

siis seksi on vastenmielistä? aikuisten ihmisten välillä?
ja onhan se varmasti ollut 100vuotta sitten vielä aika tabua ja kerjäläisten ammattina mutta eikö nykyisin Suomessa 2000luvulla ole asiat niinkin hyvin että seksistä nautitaan vaikka siitä rahaakin saisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:

siis seksi on vastenmielistä? aikuisten ihmisten välillä?
ja onhan se varmasti ollut 100vuotta sitten vielä aika tabua ja kerjäläisten ammattina mutta eikö nykyisin Suomessa 2000luvulla ole asiat niinkin hyvin että seksistä nautitaan vaikka siitä rahaakin saisi?

ikinä, en ikinä vois myydä itteeni! Mä en oo ostettavissa ja jos joku edes ehdottais niin vetäisin lättyyn. mun mielipide on se, että miehet jotka maksullisia käyttää, aineellistaa naisia.