mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muuten ottamatta kantaa, kyllä se vain on niin että jos ihminen huoraa, sitä katsotaan kieroon ja pidetään HUORANA. Vaikkei se kivaa olis niin niin se vaan yleisesti on. Aika harva pitää huoraamista jotenkin hyvänä asiana. Mun entisen avomiehen mutsi oli joskus myyny itteensä ja tää mies halveksi äitiään tosi paljon. Tuskin aapeen lapset ainakaan ylpeitä äidistään tulevat olemaan jos saavat tietää että tämä on itseään myynyt. Ja aika monesti lapset kärsii vanhempiensa teoista, toiset lapset kiusaa ym.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Salli mun nauraa.....ei rahan vuoksi vaan kokemuksen? ajattelitko lainkaan mitä kirjoitit? kokemuksenhan hän saa ilmaiseksikin, mutta haluaa rahaa siitä. Eli rahan sekä kokemuksen takia harkitsee asiaa?

onhan sekin kokemus kun ensi kerran seksistä maksettaisiin =)
ja kyllä, rakastan kokemuksia. töitäkään en täysin tee rahan takia ja sitä pomo minussa arvostaa. olen nytkin lupautunut kokemuksen takia töihin provinssiin täysin ilman palkkaa, ruuat ja majoituksen saan mut siihen jää.

Totta, mietinkin haluaisitko juuri erikoisuuden tavoittelun takia ottaa maksun seksistä jota muutenkin harrastaisit ilman rahaa?
Haluatko tämän huora-kokemuksen sen takia, että voit kertoa senkin kokeneesi? onko kokemus sinulle itseisarvo sinänsä? jopa arvokkaampi asia kuin itsearvostus?
kukatietää jos petikumppanisikin arvostaisi sinua enemmän kun et ottaisi rahaa seksistä?
vai ajaako oma kokemuksenarvostuksesi kaiken yli nyt?

Paljonko ne miehet arvostaa fjongaa kun sille ehdotti kahden kimppaa maksusta.Kukaan mies ei ehdota naiselle huoraamista jos naista vähääkään arvostaa.Partaansa ne nauraa ja kertoo joka yksityiskohdan ympäri kylää ja yksi typerä ,säälittävä raukka kuvittelee olevansa jotakin todella erikosta.

Salli mun nauraa.....ei rahan vuoksi vaan kokemuksen? ajattelitko lainkaan mitä kirjoitit? kokemuksenhan hän saa ilmaiseksikin, mutta haluaa rahaa siitä. Eli rahan sekä kokemuksen takia harkitsee asiaa?

onhan sekin kokemus kun ensi kerran seksistä maksettaisiin =)
ja kyllä, rakastan kokemuksia. töitäkään en täysin tee rahan takia ja sitä pomo minussa arvostaa. olen nytkin lupautunut kokemuksen takia töihin provinssiin täysin ilman palkkaa, ruuat ja majoituksen saan mut siihen jää.

Totta, mietinkin haluaisitko juuri erikoisuuden tavoittelun takia ottaa maksun seksistä jota muutenkin harrastaisit ilman rahaa?
Haluatko tämän huora-kokemuksen sen takia, että voit kertoa senkin kokeneesi? onko kokemus sinulle itseisarvo sinänsä? jopa arvokkaampi asia kuin itsearvostus?
kukatietää jos petikumppanisikin arvostaisi sinua enemmän kun et ottaisi rahaa seksistä?
vai ajaako oma kokemuksenarvostuksesi kaiken yli nyt?

minuakin kiihottaa ajatus seksin likaisuudesta ( omasta likaisuudesta )kun tiedän, että siitä maksetaan. Minun ei tarvitsisi näytellä kiinnostunutta miehestä muutoin kuin fyysisellä tasolla. Se on yksi fantasia, joka on varmasti melko monella naisella. paitsi tällä palstalla. Täällähän seksiä ei harrasteta kuin pimeässä peiton alla.
Ap: en karsasta miehiä, jotka maksavat seksistä, koska minä ainakin toivon, että oma mieheni menee vaikka maksullisiin jos tarve vaatii ennenkuin naapurin kaijaa jyystämään. Voisin itsekin maksaa seksistä, jos vaan sattuisi oikea henkilö kohdalle. Mies tai nainen. Varaudu kuitenkin henkisellä tasolla siihen, että jossakin vaiheessa se maksun ottaminen voi alkaa hiertämään takaraivossa, mutta jos osaat vaimentaa ko äänen, niin sitten hyvä niin.

Miks mule tuli taas mieleen se, kun yks puolisukulainen sai kohtauksen kun tytär sai lahjaksi kalliin turkin mieheltä. Äkämystynyt isä totesi "tuo mies, se tekee minun tyttärestäni huoran" Rajan veto siinä, koska seksistä on maksettu on aika vaikeeta :/ Edelleen olen sitämieltä, että rehellisesti etukäteen sovittu maksu on rehellisempää kun semmoinen epämääräinen "mä nnoin sille ja jouduin viellä maksamaan ite ravitolalaskunkin" tai "mä maksoin sen ravintolalaskunkin a silti se ei antanu"
Irtosuhteet on aina hankalia, ja nitä pitäs välttää, mutta jos niistä tarvii, on parempi maksaa/ottaa maksu niistä kun onkia ihan vaan ilokseen jokainen suotuva kyytiin

Alkuperäinen kirjoittaja miettikää oikeesti:
Paljonko ne miehet arvostaa fjongaa kun sille ehdotti kahden kimppaa maksusta.Kukaan mies ei ehdota naiselle huoraamista jos naista vähääkään arvostaa.Partaansa ne nauraa ja kertoo joka yksityiskohdan ympäri kylää ja yksi typerä ,säälittävä raukka kuvittelee olevansa jotakin todella erikosta.

kuten aiemmin jo mainittu, asia ei ihan noin mustavalkoinen ja suora ollut. pitkän keskustelun tulosta ja minä en puhunut asioita yhtään rahan suuntaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
minä ainakin toivon, että oma mieheni menee vaikka maksullisiin jos tarve vaatii ennenkuin naapurin kaijaa jyystämään.

Samat sanat! Näin pikkupaikkakunnalla asuvana tää on niin totta! On paljon vähemmän nöytyyttävää, että mies narahtaa maksullisesta seksistä jonkun ihan ventovieraan kanssa, kun että joku hutsu tuolta kyliltä olis kelvanu sille! Millä sen jälkeen kehtaa kaupassakaan käydä, kun kaikki tietää, mutta jos se olis lähikaupungissatapahtunu, ei asia päätyis juorutätien hampaisiin.
Tosin jos tarve tulee, niin pitäs tajuta erota ensin.
Nimmerkillä kokemusta lähipiiristä; Mies kävi vuosia maksullisissa, eikä mitään tapahtunu, mutta kun se sekos oman kylän tätsyyn, seuraavana aamuna allekirjoitettiin eropaperit.

Minä en ymmärrä mikä siinä on niin halveksuttavaa että naiselle tarjotaan rahaa seksistä? Minä ottaisin sen kohteliaisuutena. Mies näkee kauniin naisen jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä ja tarjoaa naiselle maksua siitä.. Millä tavalla se on pahempaa kuin ilmaiseksi antaminen?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
minä ainakin toivon, että oma mieheni menee vaikka maksullisiin jos tarve vaatii ennenkuin naapurin kaijaa jyystämään.

Samat sanat! Näin pikkupaikkakunnalla asuvana tää on niin totta! On paljon vähemmän nöytyyttävää, että mies narahtaa maksullisesta seksistä jonkun ihan ventovieraan kanssa, kun että joku hutsu tuolta kyliltä olis kelvanu sille! Millä sen jälkeen kehtaa kaupassakaan käydä, kun kaikki tietää, mutta jos se olis lähikaupungissatapahtunu, ei asia päätyis juorutätien hampaisiin.
Nimmerkillä kokemusta lähipiiristä; Mies kävi vuosia maksullisissa, eikä mitään tapahtunu, mutta kun se sekos oman kylän tätsyyn, seuraavana aamuna allekirjoitettiin eropaperit.

Nyt teidän logiikan ja älyn puutteeen lähentelee säälittävää että pelottavaa. Miten se raha tässä tapauksessa muuttaa tilanteen paremmaksi ja hyväksyttäväksi? Siis jos lähipiirisi mies olisi älynnyt maksaa oman kylän tätsylle, hän olisi vieläkin naimisissa?

Uskomatonta, aivan uskomatonta.

Eli fjonga, tästä lähtien pane joka kerta rahasta, se on pyhittää kaiken ja tekee touhusta jotenkin neutraalin ja hyväksyttävän.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Minä en ymmärrä mikä siinä on niin halveksuttavaa että naiselle tarjotaan rahaa seksistä? Minä ottaisin sen kohteliaisuutena. Mies näkee kauniin naisen jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä ja tarjoaa naiselle maksua siitä.. Millä tavalla se on pahempaa kuin ilmaiseksi antaminen?

Naisen ulkonäköä ja haluttavuutta paljon, paljon todennäköisempi kriteeri miehestä varmaan on se, että hän arvioi naisen olevan ostettavissa, eli saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja hillitöntä kaunistelua:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Naisen ulkonäköä ja haluttavuutta paljon, paljon todennäköisempi kriteeri miehestä varmaan on se, että hän arvioi naisen olevan ostettavissa, eli saatavilla.

Miksi ilmaiseksi antaminen on ok mutta maksusta ei?

Viitaten noihin kommentteihin joissa sanotaan että on ihan sama ottaako rahaa vai ei jos meinaa antaa kuitenkin, niin rahan vastaanottaminen vie seksista tasa-arvoisuuden pois. Mun mielestä on ihan vissi ero siinä antaako ilmaiseksi, jolloin kumpikin on samalla viivalla vaiko ottaako maksua jolloin maksaja on niskan päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Viitaten noihin kommentteihin joissa sanotaan että on ihan sama ottaako rahaa vai ei jos meinaa antaa kuitenkin, niin rahan vastaanottaminen vie seksista tasa-arvoisuuden pois. Mun mielestä on ihan vissi ero siinä antaako ilmaiseksi, jolloin kumpikin on samalla viivalla vaiko ottaako maksua jolloin maksaja on niskan päällä.

Juuri näin... *kieltäytyy "ilmaisista" juomista ravintolassa*

Alkuperäinen kirjoittaja missä noin tyhmiä sikiää?:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Nyt teidän logiikan ja älyn puutteeen lähentelee säälittävää että pelottavaa. Miten se raha tässä tapauksessa muuttaa tilanteen paremmaksi ja hyväksyttäväksi? Siis jos lähipiirisi mies olisi älynnyt maksaa oman kylän tätsylle, hän olisi vieläkin naimisissa?

Uskomatonta, aivan uskomatonta.

Eli fjonga, tästä lähtien pane joka kerta rahasta, se on pyhittää kaiken ja tekee touhusta jotenkin neutraalin ja hyväksyttävän.

Ensinnäkin, jos kyse on seksistä, niin parempi mennä huoriin koska ne eivät todellakaan soittele kotiin ja itke perään. Naapurin kaija soittelee kuitenkin. Akat on just niin tyhmiä. En sanonut, että se olisi oikein minua pettää menemällä huoriin. Tai että se olisi vähemmän pettämistä. Voi olla, että antaisín anteeksi jos mies sattuu vieraisiin menemään, mutta jos kylän joka luuska tietää että mies kävi kaijaa kuksimassa, niin en varmasti antaisi anteeksi.

Paitsi että jos Herra X haluaa tarjota sulle paukkuja, niin niiden paukkujen juominen ei sido sua mihinkään....

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Kaikella kunnioituksella, mut jos sä edes pidät seksistä rahaa ottamista vaihtoehtona niin oletko koskaan miettinyt josko maineen syy olisit sä itse, ei pelkästään ne jotka juoruaa?

sain maineen jo silloin kun olin neitsyt joten ei se vika minussa ole. yksinkertaisesti kaikki hyvännäköset mimmit jotka EI ANNA sulle ovat huoria ;)

Ei herranjumala, sanotko sä itseäsi hyvännäköiseksi??? Anna mun kaikki kestää...

Mua hävettäisi paljon enemmän olla se joku joutuu maksamaan siitä seksistä kun se jolle maksetaan palvelusta jota muut tekee ilmaseksi. Vähän samaa kun joku tarjoutuisi maksamaan sulle jokaisesta paskalla käynnistä :D Totta kai otat rahat! Onko se joka maksaa niskan päällä? Ei! Vaan sinä ja varmasti naurat että viitti tuostakin maksaa, säälittävää!

Paitsi että jos Herra X haluaa tarjota sulle paukkuja, niin niiden paukkujen juominen ei sido sua mihinkään....

Omasta mielestäni ei sidokaan, mutta yllättävän monen herra X:n mielestä sitoo, sitä enemmän mitä useamman paukun on ottanut vastaan... harva tarjoaa ihan "hyvää hyvyyttään"...

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:

Mua hävettäisi paljon enemmän olla se joku joutuu maksamaan siitä seksistä kun se jolle maksetaan palvelusta jota muut tekee ilmaseksi. Vähän samaa kun joku tarjoutuisi maksamaan sulle jokaisesta paskalla käynnistä :D Totta kai otat rahat! Onko se joka maksaa niskan päällä? Ei! Vaan sinä ja varmasti naurat että viitti tuostakin maksaa, säälittävää!

Joo, tämä on sun mielipide asiaan. Voihan asian näinkin selittää :whistle: Mutta pitääkö sitten itseään myydä jos asenne asiakkaita kohtaan on tota luokkaa...