mulle tarjottiin eilen pientä summaa rahaa ja mietin nyt että miksi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Viitaten noihin kommentteihin joissa sanotaan että on ihan sama ottaako rahaa vai ei jos meinaa antaa kuitenkin, niin rahan vastaanottaminen vie seksista tasa-arvoisuuden pois. Mun mielestä on ihan vissi ero siinä antaako ilmaiseksi, jolloin kumpikin on samalla viivalla vaiko ottaako maksua jolloin maksaja on niskan päällä.

Mua hävettäisi paljon enemmän olla se joku joutuu maksamaan siitä seksistä kun se jolle maksetaan palvelusta jota muut tekee ilmaseksi. Vähän samaa kun joku tarjoutuisi maksamaan sulle jokaisesta paskalla käynnistä :D Totta kai otat rahat! Onko se joka maksaa niskan päällä? Ei! Vaan sinä ja varmasti naurat että viitti tuostakin maksaa, säälittävää!

Joo, tämä on sun mielipide asiaan. Voihan asian näinkin selittää :whistle: Mutta pitääkö sitten itseään myydä jos asenne asiakkaita kohtaan on tota luokkaa...

Eli sun mielestä se onkin nyt niin päin että huoran on kunnioitettava asiakasta? Kumpikohan siinäkin tilanteessa on sitten niskan päällä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja misi:
Minusta yleensäkin kertoo jo paljon, tosi paljon, että tällaista asiaa edes viitsii tänne mainostaa...

Älä muuta sano. Surullista. Tällä ihmisellä on myös lapsia. Minkä ikäinen olet, fjonga? 17?

Viitaten noihin kommentteihin joissa sanotaan että on ihan sama ottaako rahaa vai ei jos meinaa antaa kuitenkin, niin rahan vastaanottaminen vie seksista tasa-arvoisuuden pois. Mun mielestä on ihan vissi ero siinä antaako ilmaiseksi, jolloin kumpikin on samalla viivalla vaiko ottaako maksua jolloin maksaja on niskan päällä.

Mua hävettäisi paljon enemmän olla se joku joutuu maksamaan siitä seksistä kun se jolle maksetaan palvelusta jota muut tekee ilmaseksi. Vähän samaa kun joku tarjoutuisi maksamaan sulle jokaisesta paskalla käynnistä :D Totta kai otat rahat! Onko se joka maksaa niskan päällä? Ei! Vaan sinä ja varmasti naurat että viitti tuostakin maksaa, säälittävää!

Joo, tämä on sun mielipide asiaan. Voihan asian näinkin selittää :whistle: Mutta pitääkö sitten itseään myydä jos asenne asiakkaita kohtaan on tota luokkaa...

Eli sun mielestä se onkin nyt niin päin että huoran on kunnioitettava asiakasta? Kumpikohan siinäkin tilanteessa on sitten niskan päällä? ;)

No, jooh!!! Mä en nää mitään järkeä sun kommentissa. Kunnioittaminen = niskanpäällä oleminen. Ja huom! mä en ole kunnioittamisesta maininnut sanaakaan.

No, jooh!!! Mä en nää mitään järkeä sun kommentissa. Kunnioittaminen = niskanpäällä oleminen. Ja huom! mä en ole kunnioittamisesta maininnut sanaakaan.

No millainen asenne sitten pitää olla asiakasta kohtaan jos ei saa pitää säälittävänä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja hillitöntä kaunistelua:
Minä en ymmärrä mikä siinä on niin halveksuttavaa että naiselle tarjotaan rahaa seksistä? Minä ottaisin sen kohteliaisuutena. Mies näkee kauniin naisen jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä ja tarjoaa naiselle maksua siitä.. Millä tavalla se on pahempaa kuin ilmaiseksi antaminen?

Naisen ulkonäköä ja haluttavuutta paljon, paljon todennäköisempi kriteeri miehestä varmaan on se, että hän arvioi naisen olevan ostettavissa, eli saatavilla.

Miksi ilmaiseksi antaminen on ok mutta maksusta ei?

Sinä ottaisit kohteliaisuutena, että joku tarjoaisi sinulle rahaa seksistä????? Joillekin raha tosiaan merkitsee kaikkea, ja sillä voi mitata moraalia, tasa-arvoa ja yleistä ihmisarvoakin. Säälittävää, erittäin säälittävää. Kyllä rahaseksissä on kyse vain lihakaupasta, ja jotkut ovat valmiita myymään itsensä hyvinkin halvalla.

Minä en ymmärrä mikä siinä on niin halveksuttavaa että naiselle tarjotaan rahaa seksistä? Minä ottaisin sen kohteliaisuutena. Mies näkee kauniin naisen jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä ja tarjoaa naiselle maksua siitä.. Millä tavalla se on pahempaa kuin ilmaiseksi antaminen?

ainakin pidän halpana sitä naista joka ottaa rahaa vastaan seksistä. Siinä ei ole kysymys kauneudesta tai saati rakkaudesta hyvästä tahdosta puhumattakaan. Siinä on kyse halvasta ressukasta, joka yrittää saada hyväksyntää haarojaan levittelemällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ainakin pidän halpana sitä naista joka ottaa rahaa vastaan seksistä. Siinä ei ole kysymys kauneudesta tai saati rakkaudesta hyvästä tahdosta puhumattakaan. Siinä on kyse halvasta ressukasta, joka yrittää saada hyväksyntää haarojaan levittelemällä.

Eiköhän se ostaja yritä saada hyväksyntää?

Mielestäni tällaisessa tilanteessa nainen rikkoo itseään sisältä. Ymmärtää hän sen nyt tai ei. Tuollainen rikkoo aina hyväksyy ja pitää siitä asiasta tällä hetkellä vaikka kuinka niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Eiköhän se ostaja yritä saada hyväksyntää?

voit sitä kokeilla..

Mielestäni tällaisessa tilanteessa nainen rikkoo itseään sisältä. Ymmärtää hän sen nyt tai ei. Tuollainen rikkoo aina hyväksyy ja pitää siitä asiasta tällä hetkellä vaikka kuinka niin...

Puhutko kokemuksesta, vai mistä tiedät? Harva tällä palstalla on huorannut, ja näin ollen, harva voi oikeasti sanoa, miltä se tuntuu....

Puhutko kokemuksesta, vai mistä tiedät? Harva tällä palstalla on huorannut, ja näin ollen, harva voi oikeasti sanoa, miltä se tuntuu....
meille jos tiedät ja jos se on susta ok huorata niin se on voi voi..
minusta se on ällöttävää

En puhu omasta kokemuksesta vaan muiden ihmisten kokemuksista...

meille jos tiedät ja jos se on susta ok huorata niin se on voi voi..
minusta se on ällöttävää
[/quote]

En oo huorannu, mutta tuskin siihen kuolisin, vaikka huoraisinkin. Ja jos se olis mulle ok, ei se keneltäkään olis pois. Ei toisen mielipide oo parempi, kuin toisen.

Alkuperäinen kirjoittaja LOL:
Ahhahaaaa, tää on päivän aprillipila!!
Ei sille ole rahaa tarjottu, ilmaiseksi antoi ihan ilosta ja lähimmäisen rakkaudesta.

katso milloin aloitettu ;)

ja vielä tahtoisin tuoda esille asian joka palstallakin on joskus puhuttanut.
muistatteko ketjun jossa pohdittiin että jos ei vain jäisi enää muuta keinoa, sossu ei auttais ja vanhemmat myöskään niin miten rahoittaisi perheensä ruuassa pysymisen... silloin ei seksin myyminen ollut lainkaan kamalaa koska olihan lasten etu asiassa mukana. entä jos tämä summa auttaa mua esim maksaan kuukauden vuokran? pidän lasten pään päällä katon :whistle:

Mä sanosin, että siittä vaan. Jos itse on sitä mieltä, ettei sitten jälkeenpäin tule mitään "tunnon tuskia" ja miehet muutenkin nameja niin anti mennä. Kyllä sitä paskempaakin tässä maailmassa tapahtuu :)

Minä en tiedä sinun taustojasi ja historiaasi, mutta minulle tulee jotenkin surullinen ja paha olo näistä sinun jutuistasi. Minussa ei herätä mitään aggressiotasi sinun juttusi, ainoastaan sellaista raskasta oloa ne herättävät.

Jotenkin tästä paistaa minun silmiini joku merkillinen itsensä arvottomana pitäminen ja täydellinen itsekunnioituksen puute - enhän minä tiedä mistä se johtuu, ehkä sinua ei ole arvostettu silloin, kun psyykesi olisi sitä kehittyäkseen tarvinnut. Minusta itseään rakastavan ja kunnioittavan ihmisen ei tarvitse edes vitsinä miettiä itsensä myymistä rahasta. En minä sitä sano, että et saisi mennä vaikka Kallion kaduille seisomaan ja asiakasta odottamaan, minä vain ajattelen että sinä saat sielullisesi lisää vaurioita.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja LOL:
Ahhahaaaa, tää on päivän aprillipila!!
Ei sille ole rahaa tarjottu, ilmaiseksi antoi ihan ilosta ja lähimmäisen rakkaudesta.

katso milloin aloitettu ;)

ja vielä tahtoisin tuoda esille asian joka palstallakin on joskus puhuttanut.
muistatteko ketjun jossa pohdittiin että jos ei vain jäisi enää muuta keinoa, sossu ei auttais ja vanhemmat myöskään niin miten rahoittaisi perheensä ruuassa pysymisen... silloin ei seksin myyminen ollut lainkaan kamalaa koska olihan lasten etu asiassa mukana. entä jos tämä summa auttaa mua esim maksaan kuukauden vuokran? pidän lasten pään päällä katon :whistle:

Kyllä mää ottasin rahan sieltä mistä sen sais. Tossa tapauksessa. Hyvä kysymys muuten.

Tulee ihan mieleen pelokas pikkutyttö joka koittaa olla iso ja rehvakas hakemalla huomioo keinolla millä hyvänsä ja kuten niin tyypillistä,saadakseen sitä huomioo on valmis hakemaan sitä negatiivisella tavalla.
Jossain vaiheessa sitä fjongakin osaa ajatella asioita muullakin kuin alapäällään,tulee elämänkokemusta ja järkeä.Siinä vaiheessa hävettää.
Lapset saavat kyllä sellaisen kasvatusmallin äitinsä huoraamisesta etteivät äitiään kunnioita.Kiva kun koulussa kaverit kiusaa siitä että äitis antaa pillua rahasta.Miten sen asian lapsien kanssa keskustelee kysyn vaan.
Ei tiedä itkiskö vai nauraisko
,säälittävää.

Jokseenkin samaa mieltä :(

Mitä hyväksyntää? Eikö se halua rahaa. Oletko kateellinen?

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Tulee ihan mieleen pelokas pikkutyttö joka koittaa olla iso ja rehvakas hakemalla huomioo keinolla millä hyvänsä ja kuten niin tyypillistä,saadakseen sitä huomioo on valmis hakemaan sitä negatiivisella tavalla.
Jossain vaiheessa sitä fjongakin osaa ajatella asioita muullakin kuin alapäällään,tulee elämänkokemusta ja järkeä.Siinä vaiheessa hävettää.
Lapset saavat kyllä sellaisen kasvatusmallin äitinsä huoraamisesta etteivät äitiään kunnioita.Kiva kun koulussa kaverit kiusaa siitä että äitis antaa pillua rahasta.Miten sen asian lapsien kanssa keskustelee kysyn vaan.
Ei tiedä itkiskö vai nauraisko
,säälittävää.

Jokseenkin samaa mieltä :(
No tuota, sehän on patriarkaalisen maailman perintöä, että sitä maksua saavaa halveksitaan. naista on aina halveksittu. Antoi tai ei.

Mutta entä jos halveksittava onkin se, joka joutuu maksaa?
Tai entä jos ei kumpikaan ole halveksuttava, vaan kaupankäyntiä siinä missä muukin kaupankäynti. (jossain muodossa koko elämä on kaupankäyntiä, kukaan ei anna kenellekän mitään odottamatta siitä jotain vastalahjaa).