mulle tarjottiin ian kivaa työpaikkaa,mut mies ei päästä mua sinne:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vit..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anteeks vaan mut ei tää oo provo todellakaan,mun ei tartte tehdä mitään lapsellsia provo aloiutksia. no,mies nyt kuitenki suostu siihen että meen töihin. mut voin sanoa että kyllä mä kin oisin vähän mustis jos se menis vaikka johonkin missä naiset pörräis koko ajan ympärillä:D mut silti päästäisin sen töihin.

no en todellakaan kahtele muita miehiä. helevetti töihinhän sinne mennään eikä miehiä kahteleen. ku sais ton miehenki tajuamaan sen. niin ja sen mielestä mun ei tartte mennä töihin kun ei tarvita enempää rahaa:D hah,oishan se tonni kiva lisä joka kuukausi...saapa nähä mitä ton kans tulee.. en oo ollu viiteen vuoteen missään...

Ehdottomasti menet töihin, varsinkin jos et oo ollu viiteen vuoteen missään. Saat rahaa, kerrytät eläkettä, saat itsenäisyyttä, työkokemusta ja omia juttuja/työkavereita yms. Miehelle sanot, että haluat töihin ja sillä siisti.

Alkuperäinen kirjoittaja alkperänen...;24572749:
anteeks vaan mut ei tää oo provo todellakaan,mun ei tartte tehdä mitään lapsellsia provo aloiutksia. no,mies nyt kuitenki suostu siihen että meen töihin. mut voin sanoa että kyllä mä kin oisin vähän mustis jos se menis vaikka johonkin missä naiset pörräis koko ajan ympärillä:D mut silti päästäisin sen töihin.

Pahoittelen, että epäilin, koska asia tuntui niin käsittämättömältä, elämme sentään 2000-luvun Suomessa. Mutta hyvä, että pidit pintasi. Se mustasukkaisuus on miehesi ongelma, eläköön sen kanssa, kunhan ei vahingoita sinua.

Mie kuuntelisin miestä, koska tuo vois olla todella vaarallista. Ei sillä, itsehän tässä tähtään aika riskaabeliin duuniin, mutta mie kuuntelin kyllä tuota miun ihanaista kun mietin millä konstilla töihin viikonloppuna. Parin kilsan pimeä taivallus ei kuulostanut enää lainkaan kivalta, kun keskusteli siitä analyyttisemman sukupuolen kanssa. :popcorn:

Provo tai ei, niin on näitä ihan live-elämässäkin nähty...

Jotkut miehet ovat kovin hallitsevia, ja jotkut naiset tykkäävät olla kynnysmattoina. Mikäs siinä. Heidän valintansa.

Mutta jos se häiritsee, kun mies määrää kaikesta, niin kantsii varmaan tehdä asioille jotain.

AP... Saanko kysyä? Ootte varmaan nuoria? Toi kuulostaa niin joltain 19-vuotiaiden jutulta olla mustasukkanen jostain töissäkäynnistä... Jos ootte vanhempia niin OTAN OSAA.

Alkuperäinen kirjoittaja alkperänen...;24572749:

Mikä sellainen työpaikka on, jossa naiset pörrää miesten ympärillä koko ajan? Parturi nyt tulee ekana mieleen ja tatuoija. Töissä kyllä yleensä tehdään töitä ja harvassa on ne paikat, jossa ehtii kovasti muitakin juttuja harrastaa.

Ei ne teidän kultipuppelit nyt niiiin namuja ole, että naiset vieressä kuolaa koko ajan. Olette vissiin katsoneet liikaa saippuasarjoja.

Olen metalli alalla ja välillä ollut parisadan työntekijän paikassa ainut nainen. ja ei tosiaan ole ukko ollut ikinä mustasukkainen, kuulostas todella oudolle jos mies ei päästäs töihin.

[QUOTE="vieras";24573702]Mikä sellainen työpaikka on, jossa naiset pörrää miesten ympärillä koko ajan? Parturi nyt tulee ekana mieleen ja tatuoija. Töissä kyllä yleensä tehdään töitä ja harvassa on ne paikat, jossa ehtii kovasti muitakin juttuja harrastaa.

[/QUOTE]
Baarimikkojen ympärillä pörrää naisia, tarjouksia tulee joka päivä kuulemma useita. Ja silti niistäkin suurin osa suuntaa kiltisti kotio, ja ne jotka eivät suuntaa niin kävisivät vieraissa vaikka ammattina olisi mieskuoron johtaja.

Gynekologit tietty myös :D

[QUOTE="vieras";24573702]Mikä sellainen työpaikka on, jossa naiset pörrää miesten ympärillä koko ajan? Parturi nyt tulee ekana mieleen ja tatuoija. Töissä kyllä yleensä tehdään töitä ja harvassa on ne paikat, jossa ehtii kovasti muitakin juttuja harrastaa.

Ei ne teidän kultipuppelit nyt niiiin namuja ole, että naiset vieressä kuolaa koko ajan. Olette vissiin katsoneet liikaa saippuasarjoja.[/QUOTE]

kyllä ne sitä siellä piirittäis kun kaupassakin käydessä joku roikkuu lahkeessa vaikka oon mukana..

Yhteistyössä