Miehellä kesäloma ja mua v*****aa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Ensin se oli tuossa muutamia viikkoja taaksepäin pakkolomalla-ei kiva koska ei saanu mistään rahaa(liiton rahoja edelleen oottelee...).Noh,mut kun tässä kotona,kotihoidolla oon,niin ehdotin et'oltais jossain voitu käydä kun oli ns.loma.Mut mies sano et'ei kun ei oo rahaa!!!Ymmärsin sen,näinhän asiat oliki....Mut nyt sit se on ollu viikon kesälomalla ja vielä kolme olis edessä.Oon nyt sit ehdotellu kaikenlaisia suht edullisia päivän reissuja tai mentäis mun isovanhempien mökille(ei maksais ku ruuat ja bensat sinne ku ajettais-ei maksais siis yöpyminen).Mut ei kiinnosta!Ehdotin menoa huvipuistoon ja yö vaikka hotellissa,lapsillekin olis elämys ku eivät oo useinkaan hotelleissa saanu yöpyä,mut ei sekään kelpaa miehelle!Äsken sanoin et'katsois netistä millasia päiväristeilyjä olis Tallinnaan jos sielä joku päivä poikettais,ei ees oltais yötä,vaan päiväksi vaan...Mut YLLÄTYS,YLLÄTYS!Eipä jaksanu mies nyt sellasia ruveta ettimään.....ARGH!Mun hermo menee,kai me sit ollaan nää seuraavatkin kolme viikkoa ihan vaan kotona"lomailemassa"!?!Ens kesänä meen töihin,ni sit ei oo mulla lomaa,joten nyt olisin senkin vuoksi halunnu et'jotain tehtäis tai johonki mentäis....Ite rupeen katteleen sit noita reissuja ja lähen yksin!Sit varmaan tulee miehelle hoppu ja haluu mukaan!!!

Tarvitsetko miestä noihin juttuihin. ota lapset mukaan ja lähde lomailemaan! Miehesi saa olla rauhassa jos kerta haluaa ja te pääsette sinne minne te haluatte. Minä olen aina ihmetellyt sitä, että miestä pitää raahata joka paikkaa, jos ei huvita niin ei huvita. Meillä mies ei ole innostunut matkustelemaan (kun tekee sitä jo työnkin takia ) no, minä menen yksin lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Tarvitsetko miestä noihin juttuihin. ota lapset mukaan ja lähde lomailemaan! Miehesi saa olla rauhassa jos kerta haluaa ja te pääsette sinne minne te haluatte. Minä olen aina ihmetellyt sitä, että miestä pitää raahata joka paikkaa, jos ei huvita niin ei huvita. Meillä mies ei ole innostunut matkustelemaan (kun tekee sitä jo työnkin takia ) no, minä menen yksin lasten kanssa.

Ei!Vaan just nimenomaan oon itekin ruvennu miettimään tota Piinan ehdotusta.Se on parempi kun että ottaisin lapset mukaani,jättäisin ne isänsä hoidettaviks mieluiten!Saisin MÄ omaa lomaa =)=)

Meillä riitti se, kun sanoin miehellein, et ens kesänä lähden etelään vaikka lasten kanssa kolmestaan ilman miestä, jos ei sitä kiinnosta. Nyt ollaan ens viikol kaikki neljä (eli koko perhe) lähdössä Italian lämpöön, eikä mies ole enää puhunut mitään, ettei kiinnosta ;)

Juu en minäkään tajua, ettei aikuinen ihminen sitten itse voi lomallaan tehdä jotain, jos kerran haluaa. Jos kerran mies ei mihinkään suostu lähtemään, ni miksi siitä kaikkien muidenkin pitäisi "kärsiä"?

Onko lomalla ihan pakko tehdä jotain erityistä? Mua ärsyttää suunnattomasti kun kaikki kyselee mihin me aiotaan matkustaa lomalla. Ei mihinkään. Rakennusprojekti kesken ja ylimääräistä rahaa ei ole. Yritämme elää säästeliäästi, mutta se tuntuu olevan kovin omituinen vaihtoehto, koska onhan nyt sentään kesäloma. Korkeintaan joku päivän reissu tehdään kotimaassa. Jos ap:n miehellä on huono tilanne rahallisesti, niin ymmärrän oikein hyvin, ettei niitä viimeisiä rahoja ole mitään järkeä sijoittaa johonkin lomamatkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Juu en minäkään tajua, ettei aikuinen ihminen sitten itse voi lomallaan tehdä jotain, jos kerran haluaa. Jos kerran mies ei mihinkään suostu lähtemään, ni miksi siitä kaikkien muidenkin pitäisi "kärsiä"?

Meikäläinen on myös halukas lähtee kiertelee eri mestoja lähellä ja niin edelleen. Mies ei kun matkustaa myös työn puolesta. Se on sitä mieltä että kotilomailu riittää oikein hyvin.

Hell yeah?! Mä oon ollu kotona koko f*****g kesäloman lapsen kanssa!! En lapseni kanssa kahdestaan viitsi lähteä koska kaksin on helpompaa kaitsemisen ja muun suhteen, eikä mulla ole ajokorttia tai mitään. Millä sitten saat miehen lähtee...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko lomalla ihan pakko tehdä jotain erityistä? Mua ärsyttää suunnattomasti kun kaikki kyselee mihin me aiotaan matkustaa lomalla. Ei mihinkään. Rakennusprojekti kesken ja ylimääräistä rahaa ei ole. Yritämme elää säästeliäästi, mutta se tuntuu olevan kovin omituinen vaihtoehto, koska onhan nyt sentään kesäloma. Korkeintaan joku päivän reissu tehdään kotimaassa. Jos ap:n miehellä on huono tilanne rahallisesti, niin ymmärrän oikein hyvin, ettei niitä viimeisiä rahoja ole mitään järkeä sijoittaa johonkin lomamatkaan.

Tähän kommentoin sen verran että:Enhän oo mihinkään lomamatkalle halukas ees lähtemään.Sellanen päiväreissu johonkin,tai mökkireissu tai korkeintaan yö hotellissa tms.Kyllä sellasiakin saa,kai,halvalla ettei ihan meiän viimeset sentit niihin menis tai miehen töistä saatu lomaraha!?! Ja eri asia olis jos olis rakennusprojekti meneillään,se on ihan asia erikseen sit tollasen lomailun suhteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja lisään vielä että meillä noita lapsia on 5kpl,joten en kyllä lähtis-NEVER!-niitten kans yksin lomalle!Mitäs lomaa se sit olis?!Hah!

Ei se niin LOMAA ole vaikka te molemmat vanhemmatkin lähtisitte.

Ehkäpä ei,mut ainaki olis lomaa kun sais olla hetken muilla mailla kotoa poissa =)!!Lapsillehan nuo reissut olis enempi tarkotettukin..=) Noh,mökkeily olis kyl itellekin lomaaaaa.....=)=)=)

Olen ollut itse lomautettuna ja muistan, miten asia vaikutti minuun. Masensi ihan pirusti ja kun ei sitä ylimääräistä rahaa ollut, niin tarkkaan piti miettiä mitä teki. Ei hirveästi kiinnostanut tehtä mitään, koska takaraivossa jyskytti pelko siitä miten kauan lomautus kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Ja lisään vielä että meillä noita lapsia on 5kpl,joten en kyllä lähtis-NEVER!-niitten kans yksin lomalle!Mitäs lomaa se sit olis?!Hah!

Ei se niin LOMAA ole vaikka te molemmat vanhemmatkin lähtisitte.

Ehkäpä ei,mut ainaki olis lomaa kun sais olla hetken muilla mailla kotoa poissa =)!!Lapsillehan nuo reissut olis enempi tarkotettukin..=) Noh,mökkeily olis kyl itellekin lomaaaaa.....=)=)=)

Luulen tietäväni mitä tarkoitat, mutta miehet eivät aina ajattele samoin. Siellä lomalla ei sitäpaitsi voi löhötä sohvalla samalla lailla kuin kotona.

jaksamisia ap:lle. Meillekkin loma ovat aina "painajaisia". Itse hölmönä toivoo jotain arjesta poikkeavaa ohjelmaa, kun mies taas kaipaa vaan rentoutumista. Eli lomat kuluu niin, että nukutaan aamulla pitkään, käydään kaupassa, tuijotetaan telkkaria, tietokonetta tms. Tämä kyllä hieman "kärjistetysti", myönnetään.

on ihan perseestä! kaikista vaikeinta aikaa on ollut se kun oli yhdistetty isyys ja kesäloma. Me riideltiin jatkuvasti. Nyt ei olla enää koskaan yhtä aikaa lomalla,kun ei siedetä toisiamme. Viikonloppureissu menee justiin ja justiin ja sitten kilahtaa. Me ei enää sovita samaan tilaan.

Yhteistyössä