mulle tuli kyl vähän paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
mun poika on isällään, meni eilen ja oli puhe et se tulee tänään illemmalla kotiin, kun mulla on kaks sellasta tapaamista tänään mitkä on helpompi ja nopeempi hoitaa ns.yksin (ei sillä etteikö poika vois mukana olla, mutta.. kaikki nyt varmaan tajuaa pointin). sovittiin et poika tulis sit viiden maissa aikasintaan.

no, pojalle on iskenyt hirveä koti-ikävä (isi asuu parin kilsan päässä ) ja se haluais tulla kotiin nyt heti. isi sitten laitto pojan soittaan kotiin itku kurkussa et tahtoo tulla nyt heti... :ashamed:
ja kun ex tiesi et mulla on ne sovitut tapaamiset just tälle päivälle just siks kun lapsi on isällään, niin se asetti mut tavallaan tilanteeseen missä joutuisin sanoon omalle lapselle, että ET VOI TULLA KOTIIN :(
no, mut mä en tosiaan sanonu noin, käskin antaa puhelimen iskälle ja sanoin et poika saa tulla kotiin, et mä järkkään menoni uusiks, niin isänsä suorastaan suivaantu että ei tässä nyt todellakaan vielä mihinkään kotiin tulla, et kyllä tässä pärjätään!!

äh, en osaa selittää, enkä tiedä tajusko kukaan mun pointtia (joka siis oli, et mikä koko puhelun idea oli..? ehkä iskä ajatteli et ikävä helpottais äidin kaa puhuessa, mutta ei se mennyt ihan niin.. :( ) mut pahotinpa mieleni vaik ex ei oliskaa aatellu asiaa niinku minä...

nyt aamupalalle :D

Siis sun ex taitaa olla aika lapsellinen! :/ Mulle tuli ainoastaan mieleen se, että se halusi juuri sitä, että sanoisit lapsellesi ettei voi tulla kotiin.. Kyllä on kiero PASKA!! :0

Minä ymmärsin. Mutta ajattelin ennen viimesen kappaleen lukemista et ex ajatteli et otat lapsen kotiin aiemmin, kun ite kinuu, et siis ei jaksa pitää kitisevää lasta.
Olis varmaan ollu hyvä, jos olis mies ite ensin kertonu vähän alustusta puhelimessa, niin olisit osannu suhtautua tilanteeseen oikein.

Noita väärinymmärryksiä tulee varmaan helposti...

Yhteistyössä