Mulle tuli tilausvahvistus ja 99 euron lasku Kauneus ja terveys-lehdestä?????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei-tilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei-tilaaja

Vieras
En tosiaan ole tilannut sitä enkä mitään muutakaan lehteä. Miten on siis mahdollista, että lähettävät laskun ja tilausvahvistuksen??????????????? Onko joku tilannut mun nimissä vai mistä on kyse? Ärsyttää kun muutakin pikkupuuhaa olisi tässä joulun alla kuin alkaa jonottamaan A-lehtien palvelunumeroon...

Kannattaa soittaa sinne asiakaspalveluun, ne tietääkseni pystyy selvittään miten se tilaus on tehty. Ja jos se on tehty jostain lehtien myyntifirmasta niin kannattaa ehdottomasti valittaa! Onhan niitä juttuja kun joku puhelinmyyjä pistelly lehtiä tulemaan siinä toivossa, ettei kaikki jaksa peruuttaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, lehteä ei ole tullut vielä vaan tilaus alkaa tammikuussa. ja on kestotilaus on kyseessä. Sen siis pystyy selvittämään kuinka tilaus on tehty?`

Mulle kävi kerran vastaavasti, eri lehti vain. Väittivät asiakaspalvelusta, että olen itse sinne soittanut ja tehnyt tilauksen, ettei ole mennyt minkään puhelinmyynnin kautta. Että ei ollut kovinkaan uskottava selvitys, että kuka sen tilauksen sitten oli loppujen lopuksi tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, lehteä ei ole tullut vielä vaan tilaus alkaa tammikuussa. ja on kestotilaus on kyseessä. Sen siis pystyy selvittämään kuinka tilaus on tehty?`

JOO LAITA PYYNTÖ TILAUKSESTA ,JOTTA VOIT TARKASTAA OLETKO TILANNUT. KERRO MYÖS ETTET OLE TILANNUT SIKSI VARMISTUS ONKO KOKO TILAUSTA OLEMASSAKAAN.

Joskus aikoinaan, kun olin viel lapsi, niin eräs sukulaisnainen oli lehtimyyjänä. Meilekii kokoajan kaupitteli jos mimmosii lehtii ja aina vanhemmat kieltäyty.
No tää nainen otti sit ohjat omiin käsiin ja rupes itte laitteleen tilauksia mein vanhemmille. Kaiken maailman lehtiä rupes tulemaan ja aina kun tuli tilausvahvistus niin vanhemmat perui ne, ja joka kerta sanoivat asiakaspalveluun että eivät oo tilanneet mitään mistään ja keneltäkään!

Tuota jatkui pitkään (siis miähä en muista mutta mitä porukat on kertoneet ) ja sit selvis et just tää sukulaisnainen, lehtimyyjä, on itte pistäny ne tulemaan, niin sai sitten potkut koko hommasta! Että kai sen jo silloin pystyi selvittään miten lehti on tilattu, koska selvis että ns. puhelinmyyntinä tilattu vaikka ei todellisuudessa ollutkaan.

ok. Huomenna sitten soittamaan vaan. Kiitokset vastauksista. Tulen sitten tänne kertomaan vaikka miten kävi. Tässä laskussa on onneksi yksi virhe, joka jo pitäisi osoittaa etten ole itse tilausta tehnyt. Ja valittaa aion kyllä. Vaikka kuinka moni voi "vahingossa" maksaa laskun joka postilaatikosta kolahtaa. Esim mies

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja No just...:
Ihana mies sulla... :o

joo sehän on suurinpiirtein murhan tehnyt. itsekkin oisin samoin tehnyt jos jostain muutamasta tilauksesta kiinni et saan enempi rahaa...

Ihanko tosi? :o

Sehän on väärin!! Ja aiheuttaa turhaa vaivaa uhrille, kuten huomaat nytkin ap:n aloituksesta, hän joutuu nyt jonotteleen asiakaspalveluun ja selvitteleen asiaa... Eihän noin voi tehdä??

joo sehän on suurinpiirtein murhan tehnyt. itsekkin oisin samoin tehnyt jos jostain muutamasta tilauksesta kiinni et saan enempi rahaa...

Ja tämä saa mut inhoaan lehtimyyjiä entistä vahvemmin. Aina lyön luuria korvaan, jos joku erehtyy soittamaan.

Mulle tuli myös samasta lehdestä tilausvahvistus ja lasku 99e. Mulle kyllä tulee tuo kauneus ja terveys, mutta olen jo aikoja sitten sähköpostilla peruuttanut tilauksen seuraavan maksetun jakson loputtua. Pitää siis soittaa sinne maanantaina kun ei ole luottaminen tuohon s.postilla peruuttamiseen.

Mäkin nolona tunnustan, että opiskelija-aikana kun jouduin myymään lehtiä, niin laitoin yhdelle tyypille lehden, vaikkei se tilannut. Oli vaan pakko saada tavoite täyteen päivältä ja sen takia tein niin. Yhden kerran, mutta huono omatunto soimaa edelleen.

Mutta eihän tuossa ap ole mitään hätää! Laitat vaan s-postia sinne, kyllä ne siihen aina vastaa ja vahvistaa peruutuksen. Ja tiesithän että sulla on oikeus perua lehti vielä viikon kuluttua ekan lehden saapumisesta, eli peruutuksella ei periaatteessa ole kiire. Mitään maksua ei tästä sulle koidu. Eikä kyllä koituis muutenkaan, joku epäselvyys tossa on jokatapauksessa nyt menossa. Sinuna kyllä pyytäisin heitä myös selvittämään, mistä tuollainen virhe on käynyt. Näkevät sen kyllä tiedostoistaan, mitä kautta lehti on myyty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuohan on väärennös... tullaiselta tyypiltä saisi työt lopua lyhyeen.

lopetti muutenkin kun oli aina yhtä taistelua niiden myyntitavoitteiden kanssa...

Yhteistyössä