multa meni nyt varmaan ohi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
mun yks kaveri on menossa naimisiin elokuussa ja kuulin hänen kaasoltaan polttaripalaverissa, että tää kaveri oli kaavaillu että minä juonnan hänen häänsä!! se ei oo kysyny multa mitään ja oli puhunu tälle kaasolleen, että mä toivotan vieraat tervetulleiks, kuulutan koska on ruoka, koska on kahvi jne ja tää kaaso sitten juontaa leikit mitä on sinne suunnitellu??!!!
mä luulin todella meneväni vaan vieraaksi sinne!!!!! aika törkeää??
koitin soittaa tälle kaverille eilen ja tänään, mut ei oo vastannu (tiedän kyl et ovat lomareissussa, tosin ihan suomessa, mutta silti..)
en ymmärrä miks mun siellä pitäis mitään puhua?? ja miksei se ole mulle sanonut mitään?? kaasolleen vaan puhunu, tuli aika yllärinä!!!!
huhhuh..

kommentoikaa nyt jotain, miten mä sanon tälle todella helposti loukkaantuvalle morsmaikulle, että en todellakaan halua juontaa hänen häitään, eiks kaasot ja bestmanit ole sitä varten?! olen juuri heinäkuun alussa itse toiminut häissä kaasona ja "juontajana" enkä todellakaan tykänny siitä hommasta.. :/

Jos on lomareissulla ja ei vastaa soittoihin laita tekstiviesti jossa vain ilmoitat ettet siihen hommaan ryhdy.

Hän varmaan luulee sinun ns.pitäneen siitä hommasta ja ajattelee sen sujuvan sulta nyt helpolla.Kun sen kertaalleen jo tehnyt.

Olisikohan tuossa joku väärinkäsitys? Esim. että morsmaikku on joko mietiskellyt asiaa kaason kanssa, ja kaaso ottanut asian niin että se on jo päätetty? Tai morsmaikku ajatellut että kaaso pyytää sinua? Ei varmaan ole mitenkään pahalla ajatellut...

Yhteistyössä