J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Miksei se mintunvihreä/beige haalari kelvannut?? Sanot oikeesti sille että ei osta teille mtn vaatetta kun ne jäävät käyttämättä kun POIKA ei suostu laittamaan niitä päälleen. Ehkä tuota edes kuuntelee..?
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:Meidän äiti ostaa myös vaatteita, joista ei tykätä, mutta meillä niin päin, että ostaa kirpparilta jotain ihan karmeita rytkyjä, joita ei voi kovin muodikkaiksi sanoa. Minä en antaisi äidin ostaa mitään tärkeää vaatetta, kuten haalaria. Olen sanonutkin, että parasta kun ostamme itse, jotta tulee mieleinen. Voithan säkin sanoa, että ostatte sen itse ja jos mummo haluaa maksaa niin saa maksaa. Jos mummo silti ostaa vaan jonkun haalarin, niin ompahan sitten joku varahaalari =)
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Miksei se mintunvihreä/beige haalari kelvannut?? Sanot oikeesti sille että ei osta teille mtn vaatetta kun ne jäävät käyttämättä kun POIKA ei suostu laittamaan niitä päälleen. Ehkä tuota edes kuuntelee..?
Kyllähän se oli käytössä. Mutta jos puhuu suklaanruskea/limevihreä-haalarista, ni on se hieman erivärinen kuin hempeä beige/mintunvihreä. Ja oon äidille vuosia puhunut, et kuin inhoan hempeitä värejä ja varsinkin jotain beigeä ja vaaleansinistä... Ni silti ostaa kun tykkää itse ja vielä huijaa värien kanssa...![]()