Mummo kääntyi mormoniksi :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihkupupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ihkupupu

Uusi jäsen
03.01.2016
7
0
1
43
Mummo kääntyi sitten mormoniksi :/ Oli alkanut säännöllisesti hänen luona käymään pari komeaa mormonipoikaa, liekö jotain lähetyssaarnaajia. Olivat saaneet mummon houkuteltua mukaan kirkkonsa toimintaan ja ilmoitti mummo sitten jälkikäteen eronneensa ev.lut kirkosta ja käyneensä mormonien kasteella. Kuulemma ystäviäkin on löytynyt sieltä. Että tälleen meillä :(

soul.jpg

hqdefault.jpg

Minun jumalaan uskomaton, joskin tavan mukaan kirkkoon kuuluva v. 1913 syntynyt mummo kääntyi ennen kuolemaansa uskovaiseksi parin helluntailaisen naisen toimesta. Ei ikäihminen enää kasteelle mennyt, mutta uskova hänestä tuli. Nämä helluntailaisnaiset eivät pelkästään huolehtineet hänen iankaikkisuudestaan, vaan huolehtivat muutoinkin. Nämä kaksi naista olivat mukana mummon hautajaisissa, kertoivat omaisille siitä, miten mummo oli tullut uskoon ja lauloivat "Olen kuullut on kaupunki tuolla..."Kiitollinen heille. Terveisiä Laihialle.

Tähän tarvitaan ehdottomasti Echon kannanotto! Eiköhän sieltä joku salaliitto löydy selitykseksi.
Ei tähän tapaukseen tartte salaliittojakaan, mummo vaan on tykänny salskeista lähetyssaarnaajamiehistä.

Mut jos haluat, niin mä voin valottaa sulle että kuinka paljon vapaamuurareita onkaan USA:n mormoneissa. :thumbsup:

paitsi mormonit ja jehovat luokitellaan siihen epätoivottujen joukkoon.
Voi mummo parkaa.
Ei tule kukaan hänen haudalleen laulaan olen kuullut on kaipunki tuolla....

Kannattaa lukea Juha Itkosen kirja Myöhempien aikojen pyhiä. Vaikka itse tarina fiktiota niin selviää se mihin mormonit perustavat uskonsa, aika sekopäisestä lahkosta mormoneissa on kysymys.

Yhteistyössä