?
?
Vieras
MIstä te ostatte noita hedelmiä oikein? Meillä maksoi 2kg appelssiineja 1e ja 2kg omenia 1e. Torilta hankin kaikki vihannekset ja hedelmät kun ovat paljon halvempia kuin kaupassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pakko kysyä että milla tavalla ootte rajottanu hedelmien syöntiä?
MIstä te ostatte noita hedelmiä oikein? Meillä maksoi 2kg appelssiineja 1e ja 2kg omenia 1e. Torilta hankin kaikki vihannekset ja hedelmät kun ovat paljon halvempia kuin kaupassa.
Meillä kotona oli aikoinaan rajattu hedelmä määriä, sai ottaa esim yhden omenan enempää ei ollut. Äiti kertoi että hedelmät on kalliita, ei niitä ole varaa syödä mielin määrin.
Ja että mä vihasin sitä säännöstelyä
Mä tykkään hedelmistä, samoin mies. Meillä ole hedelmiä rajoitettu enkä aio jatkossakaan niin tehdä.
PS. Kun äiti on kylässä niin näyttääpä sillekin hedelmät kelpaavan, ne ei vissiin ole yhtä kalliita kun joku muu ne ostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;23043769:No ei meillä ole vielä 10 lasta (6 uupuu), mutta tiedostan että hedelmissä on ihan rutosti sokeria joten ei meillä hedelmää mussuteta mahaa täyteen vaan syödään monipuolisesti. Herkkupäivät erikseen.
Ja tiedätkös, mä en edes tiedä tarkkaa summaa, paljonko lapsilisiä tulee mutta ehkä se sitten on ihan keuhean isoja summia kun noin katkeraksi veti?
Ei teillä ainakaan hirveen tiukkaa rahan suhteen ole, jos ei kerran rahoja tarvitse laskea, kun et tiedä paljonko rahaa tulee.