Mummolassa olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja W
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä nuorimmainen teki tätä myös, mutta pidin sitä aikanaan vaan huomion hakuna kun on ollut pois kotoa ja äidin luota. Kenellekkös sitä sitten riskattas jos ei omille vanhemmille ( eritoten äidille) jos ollaan oltu kiltisti kylässä. Meni meil ainakin aikanaan ohi. Eikä isovanhemmissa mitään vikaa ollut vaikka välillä mietityttikin..

Mun tarvii vaan todeta, että keksin muuta kun tarve olis hoitoavulle n. 2 kertaa viikossa ja ei peräkkäisinä päivinä.
Ja jos ne välit ovat nyt tälläisiä mitä ovat olleen viimeisen viis viikkoa niin en mä kyllä jaksa millään. :(

Alkuperäinen kirjoittaja W:
Mun tarvii vaan todeta, että keksin muuta kun tarve olis hoitoavulle n. 2 kertaa viikossa ja ei peräkkäisinä päivinä.
Ja jos ne välit ovat nyt tälläisiä mitä ovat olleen viimeisen viis viikkoa niin en mä kyllä jaksa millään. :(

Siis mummolassa olo päivien välit.

Tutultahan tuo kuulostaa, meillä kun poika on yön tai pari mummolassa, niin seuraava päivä tai ilta on aina kaoottinen.

Luulen että meillä se johtuu siitä, että mummoloissa poika saa KAIKEN huomion ja KOKOAJAN. Mummoloissa mummot ja papat ovat häntä varten, ei heillä oo silloin pakollisia kotihommia, vaan tekevät kaikkee kivaa. Ja sitten taas jos on sen pari yötä ollut, niin luulen ettei esim. samanlailla poika näytä tunteitaan mummolassa kuin kotona, siis ei kiukkua kuten normaalisti, on vähän vieraskoreakin. Niin kotona äidille ja isille voi taas kiukuta niidenkin päivien edestä!

meilläkin esikoinen on mummolassa! eikä mua häiritse vaikka siellä lellitään! tosin onneksi rytmin pyrkivät pitämään kokolailla samana!
meillä on aina pari seuraavaa yötä levottomia ja neiti tulee väliinm johtuu luultavasti siitä että mummolassa nukkuu mummon ja papan välissä!
ja mun puolesta saakin nukkua, niin olen mäkin saanut!

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
meilläkin esikoinen on mummolassa! eikä mua häiritse vaikka siellä lellitään! tosin onneksi rytmin pyrkivät pitämään kokolailla samana!
meillä on aina pari seuraavaa yötä levottomia ja neiti tulee väliinm johtuu luultavasti siitä että mummolassa nukkuu mummon ja papan välissä!

Edelleen painotan että kyse ei ole siitä etteikö isovanhemmat saisi lelliä ja hemmotella lasta! Vaan siitä että miten saisin tilanteen jotenkin järkevästi etenemään koska pojalla on hankala olla ja myös meillä. Ei kiva näin kellekkään.
Mummo hoitaa, pari päivää itkua ja kitinää, yö ennen mummon seuraavaa hoitokertaa helpottaa jo ja sitten taas, mummo hoitaa ja sama rumba alkaa uudestaan.
Arki muuttunut todella rankaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No meilläkin lapset oireilee mummolan jälkeen. kai koska siellä on niin kivaa, mutta koska ne kuitenkin väsyy poikkeustilasta.

Samaa mieltä. Lapsikin osaa olla vieraskorea, ja mummulassa ollaan sievästi, ja kitinät annetaan sen jälkeen sitten vanhemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja W:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:

Edelleen painotan että kyse ei ole siitä etteikö isovanhemmat saisi lelliä ja hemmotella lasta! Vaan siitä että miten saisin tilanteen jotenkin järkevästi etenemään koska pojalla on hankala olla ja myös meillä. Ei kiva näin kellekkään.
Mummo hoitaa, pari päivää itkua ja kitinää, yö ennen mummon seuraavaa hoitokertaa helpottaa jo ja sitten taas, mummo hoitaa ja sama rumba alkaa uudestaan.
Arki muuttunut todella rankaksi.

Josko tuossa tilanteessa sitten olisi joku muu hoitaja parempi? Jos tilanne niin raskas.

Yhteistyössä